• ignatius

Ni som smakat sperma från flera killar!

Finns det en stark koppling?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni som smakat sperma från flera killar!
  • Tonx

Tycker de smakar ungefär likadant oavsett kille. Sen kan de skifta från gång till gång litegrann, men i grund o botten är de samma smak.

• Anonym (Oj)

Jag tycker det smakar väldigt olika. min mans sperma smakar dock allra bäst, har inte varit med om någon annan som smakar... som ägg och socker ihopvispat. Gott med andra ord...

• ignatius
    Anonym (Oj) skrev 2009-09-26 11:33:35 följande:
    Jag tycker det smakar väldigt olika. min mans sperma smakar dock allra bäst, har inte varit med om någon annan som smakar... som ägg och socker ihopvispat. Gott med andra ord...
    Socker?!
  • Anonym (Oj)

Ja, som när man smakar på smeten när man vispat socker och ägg när man ska baka en kaka. Inte lika sött men lika gott...
    Ju färskare den är desto godare dessutom.

Det har inte blivit någon förändring nu när vi äter mest LCHF-kost, så jag vet inte om kött kontra vegetarisk mat har någon betydelse. Har iofs aldrig smakat på en vegearian - vad jag vet...

• Anonym

Anonym (Oj) skrev 2009-09-26 11:33:35 följande:

Meh nu blev jag avundsjuk.
  • Anonym

jag har nu iofs bara smakat från en. men jag märker skillnad när han druckit olika saker. Alltså har inte direkt med maten att göra utan drickandet.....sen tycker jag iofs inte om sperma heller så kanske kan ha med et att göra oxå :-P

• Anonym

Det verkar inte vara kopplat till vad de äter? En kille äter i princip bara kött och då smakade det väldigt bra. En annan äter inte så mycket kött (men är inte vegetarian) och massor med grönsaker. Då smakade det sämre. Tror dock inte det direkt har att göra med diet då jag tycker det smakar lika på en kille oavsett vad han ätit de närmaste dagarna. Kanske det är vissa saker (exotiska frukter) som förändrar smaken.

Tycker dock det smakar mer ifall han druckit för lite vatten.

• PixL

Smakskillnaden verkar inte vara kopplad till om killen äter kött eller inte.

• Anonym

Jag har inte förhört mig om de är vegetarianer innan eller ej. Min man åt förr mycket kött, numera är han inte vegetarian men vi äter nästan bara vegetariskt här hemma (då jag är vegetarian) och jag har inte upplevt någon smakskillnad.

• Lyktan

Sperma smakar som bäst när mannen redan kommit en gång. Då är den färsk och opåverkad av något alls.

Den smakar som äckligast om mannen inte kommit på en vecka eller två. Eller om mannen är full, då tycker jag den blir starkare i eftersmaken.

Men summan: det är jävligt sexigt

• Anonym
    Anonym (Oj) skrev 2009-09-26 12:43:58 följande:
    Ja, som när man smakar på smeten när man vispat socker och ägg när man ska baka en kaka. Inte lika sött men lika gott... Ju färskare den är desto godare dessutom. Det har inte blivit någon förändring nu när vi äter mest LCHF-kost, så jag vet inte om kött kontra vegetarisk mat har någon betydelse. Har iofs aldrig smakat på en vegearian - vad jag vet...
    också avundsjuk! {#lang_emotions_dreamer}

de som jag smakat på smakar väldigt salt
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-09-28 14:42:35 följande:
    också avundsjuk! de som jag smakat på smakar väldigt salt
    och jag har inte märkt ngn skillnad på dom, oavsett vad de ätit och när de kom senast
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-09-28 14:42:35 följande:
    också avundsjuk! de som jag smakat på smakar väldigt salt
    De jag har smakat på smakar beskt. Salt är ju att föredra i sådana fall. Jag tycker tjejers sekret smakar salt.
Svar på tråden Ni som smakat sperma från flera killar!