• fania

Uppkörning i falun ,finns det fler som har kört upp i falun?

Hej finns det fler som har kört upp i falun ?är dem hårda eller är det lätt att körra upp där ?

• Svar på tråden Uppkörning i falun ,finns det fler som har kört upp i falun?
  • mion

Finns ju jätte många skolor o stan är väl inte helöt enkelt att köra i om man inte kommer härifrån mkt enkel riktat mm mm

• fania
    mion skrev 2009-09-26 16:49:10 följande:
    Finns ju jätte många skolor o stan är väl inte helöt enkelt att köra i om man inte kommer härifrån mkt enkel riktat mm mm
    Ok vad ska man tänka på när man sa körra upp där
  • VärldensbästaH

Du kommer inte från Falun eller?
    Du skulle valt Borlänge kan jag säga jag bor här i Falun och min körlärare har rekommenderat mig att köra upp i Borlänge istället... Precis som "mion" säger så är det massa enkelriktat osv...

• mion

Men kan man köra så är ju stan i sig inga problem -s-

• VärldensbästaH
    mion skrev 2009-09-27 17:32:41 följande:
    Men kan man köra så är ju stan i sig inga problem -s-
    Nä så är det ju men det är ju enklare om det inte är massa specialgrejer. Men det kommer säkert gå utmärkt
  • mion

Lyhörd o ta det lugnt (inte för lugnt) visa självsäkerhet o tro på sig själv =)

• fania

Tack för svar .Läst att falun är en av dem svårast stad att körra upp i

• Joico

Hehe jag tycker inte det är särskilt svårt att köra här? Men visst, har man inte koll på vad som är enkelriktat så kan det vara lite knepigt - men därför finns ju skyltarna!
    Jag tycker dom är rättvisa med bedömningen

• fania
    Joico skrev 2009-09-27 19:10:11 följande:
    Hehe jag tycker inte det är särskilt svårt att köra här? Men visst, har man inte koll på vad som är enkelriktat så kan det vara lite knepigt - men därför finns ju skyltarna!Jag tycker dom är rättvisa med bedömningen
    Ok är dem snälla ? för att i uppsala dem så hemsk
  • Joico

Jag vet ju bara hur en är eftersom jag bara körde upp en gång, hehe. När jag kom tillbaka till körskolan, efter uppkörningen, fick jag höra att han var den strängaste. Men han var inte otrevlig iaf

fania skrev 2009-09-27 19:15:37 följande:
    Ok är dem snälla ? för att i uppsala dem så hemsk
  • fania
    Joico skrev 2009-09-27 19:27:27 följande:
    Var bor du? Varför ska du köra upp i Falun?
    Bor ute på landet ,skulle körra upp i uppsala igen men det fanns inga tider varken i gävle eller stockholm
Svar på tråden Uppkörning i falun ,finns det fler som har kört upp i falun?