• Lindus84

Ella eller Ellie?

Blir snart tokig på att vi inte bestämt oss än vad lillasyster ska heta. Storasyster heter Tilde.

Tilde och Ella
    Tilde och Ellie

Tacksam för många svar!

• Svar på tråden Ella eller Ellie?
  • NärkommerBuset

Jag gillar både Ella och Ellie jag med! Jättefina namn verkligen. Min man tycker dock Ella är finare än Ellie, medan jag tycker tvärtom. Tillsammans med Tilde tyckte jag dock Ella var finast. Kändes bättre att säga det tillsammans, men nu gör man kanske inte det hela tiden heller. Ja, det är svårt det där =)

Grattis förresten!

• Bellbox
    NärkommerBuset skrev 2009-09-27 18:01:34 följande:
    Jag gillar både Ella och Ellie jag med! Jättefina namn verkligen.  Tillsammans med Tilde tyckte jag dock Ella var finast. Kändes bättre att säga det tillsammans, men nu gör man kanske inte det hela tiden heller. Ja, det är svårt det där =) Grattis förresten!
    Håller med om allt ovan
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • LivetsUnderbaraStunder
    Lindus84 skrev 2009-09-27 17:57:58 följande:
    Blir snart tokig på att vi inte bestämt oss än vad lillasyster ska heta. Storasyster heter Tilde.Tilde och EllaTilde och EllieTacksam för många svar!
    Ella :D
  • milla   1982

fina båda två, men Ella passar bäst med Tilde tycker jag {#lang_emotions_laughing}

Felix - 20080618 ~*~ lillasyster - BF20090929
  • Angels Fall First
    Ellie

mina svenska bostäver kommer och går
  • simone

Båda e jättefina men Ella är vanligare så jag hade valt Ellie.

• Måledal

Min dotter heter Ellie....så jag säger det så klart
    Sedan håller jag med om att Ella är vanligare...så då blir Ellie ännu roligare ju.
    Känner massa barn som heter Ella. Har tröttnat på det namnet. Tänkte ta det först men avstod för att det blitt så vanligt.
    Men sen vilket som passar bäst ihop med Tilde vet jag inte riktigt. Känns som båda går lika bra där.

• spöke

Två jättefina namn. Tycker dock Ella låter bäst med Tilde.

Svar på tråden Ella eller Ellie?