• Snova

Chokladbollar med O'boy?

Jag är sjukt ohuslig men fattar så mycket som att detta är en dum fråga. Jag är sjukt sugen på chokladbollar men har ingen kakao. Skulle det möjligen kunna funka med O'boy eller blir det för mesigt? Antar det men det kostar inget att fråga...

snovas.blogspot.com

• Svar på tråden Chokladbollar med O'boy?
  • Glamrockare
    Snova skrev 2009-09-27 19:29:23 följande:
    Jag är sjukt ohuslig men fattar så mycket som att detta är en dum fråga. Jag är sjukt sugen på chokladbollar men har ingen kakao. Skulle det möjligen kunna funka med O'boy eller blir det för mesigt? Antar det men det kostar inget att fråga...snovas.blogspot.com
    ta du oboy o lite extra kaffe i så blir det nog gör gott. kakaon ger smak av "choklad" givetvis men är mkt för att ge färgen också.
    Jag delar inte dina åsikter, men jag är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem E.B.Hall
  • Yinsan

Jag har gjort nödvarianten någon gång med oboy och då har jag ökat kaffet för att få lite extra styrka på dem! Allt funkar när suget sätter in!

• Freiya

funkar säkert. men jag hade nog minskat lite på sockret med! borde väl bli väldigt sött annars? om man inte tar i mer kaffe också som glamrockarn ovan föreslog.

• Snova

Ah, grymt bra där med kaffet. Tack!

Nästa fråga: har ni ett recept? Jag vet ingredienserna men inte proportionerna. Vill göra ganska få.

Kan Googla förstås men ni verkar ju bra på detta!

• gulllann

Tänk på att minska lite på de sockret bara, för de e lätt att det blir för sött om man använder oboy!

Svar på tråden Chokladbollar med O'boy?