• Anonym (Blöj tjej)

bästa blöja?

Jag är en vuxen kvinna som är sängvätare ( periodvis )
    Jag använder blöjor av olika slag, Dry nites, tena os v .
    Jag undrar bara om det finns andra kvinnor i min situation och vilken blöja
    ni gillar ? Ni som inte är sängvätare och tycker detta är äckligt läs ej detta gå vidare. jag behöver inte er åsikt =)

• Svar på tråden bästa blöja?
  • Anonym (jag med)

Jag var med sängvätare till typ mitten av högstadiet och sen fick jag zonterapi, 1 gång och det hände aldrig mer efter det, inte en gång.... testa det, se om det funkar..

• Anonym

Nu är jag förvisso inte kvinna själv men tar mej friheten att svara ändå.
    Om du inte redan har gjort det så måste du söka för dina problem för att ta reda på orsaken till dessa, där kan du också få hjälp med olika sorters skydd under tiden som du blir utredd.
    Om du ändå vill köpa dina skydd själv kan jag rekomendera abenashop.se dom säljer blöjor av alla sorter till privatpersoner exvis olika provpaket, kan vara ett bra sätt att hitte rätt storlek och modell som passar just dej.
    Hoppas att jag kunde vara till någon slags hjälp.

• Susanne110

Jag har själv använt Tena slip som är en behaglig och säker blöja som jag kan rekomendera. Vill du så kan jag skicka dig några lite diskret.
    Mvh Susanne

• abdlpappa67

Hej jag tycker det är spännande med blöjor, skulle inte ha något emot att ha ett förhollande med blöjkvinna tycker det skulle vara mysigt att få ta hand om sin älskling och byta blöja på henne. skulle va jättetrevligt att få lära känna en sådan kvinna.. så tjejer skäms INTE. mvh abdlpappa67

• Anonym (Blöjrumpan)

Jag är också en kvinnlig sängvätare och för mig händer det nästan varje natt tyvärr, jättejobbigt. Jag har tyvärr inte vågat söka för detta för jag skäms så. Ett fåtal gånger har jag rest till andra städer för att våga mig in i en butik och köpa ett paket med blöjor, jag vågar inte köpa på nätet för jag är rädd för att min betalningsmetod blir hackad. Så oftast har jag inga blöjor så jag får vakna upp i mitt kiss. Det jag har gjort är att jag har plastat in madrassen och lägger ut badhandukar, allt för att skydda sängen. Men jag blir ju kissig ändå och måste även tvätta täcket rätt ofta.

Finns det nån kontaktgrupp på internet som består av endast sängvätande vuxna som är i behov av blöjor?

• Anonym (Blöjrumpan)
    abdlpappa67 skrev 2015-12-06 10:04:49 följande:

Hej jag tycker det är spännande med blöjor, skulle inte ha något emot att ha ett förhollande med blöjkvinna tycker det skulle vara mysigt att få ta hand om sin älskling och byta blöja på henne. skulle va jättetrevligt att få lära känna en sådan kvinna.. så tjejer skäms INTE. mvh abdlpappa67

Om jag hade vågat hade du fått mitt nummer, hade inte haft nåt emot att bli omhändertagen, särskilt om du står för blöjorna.
  • abdlpappa67

Hej igen vad trevligt att du skrev här.. jag vill gärna lärakänna dig! Jo det finns en sida som jag är medlem på den är gratis och heter www.abdlscandinavia.com där finns andra inkontinenta men också de som har blöjor som fetsh. åldersgräns är som på andra sidor 18år men man väljer den ålder man vill ha kontakt med. ta kontakt med mig där mitt medlemsnamn är pappa67. där finns länkar till blöjor. Trevligt om vi hörs!? mvh abdlpapppa67

• abdlpappa67

Hej det är okej att du inte vågar ge mig ditt nummer. Kan vi maila till varandra? mvh abdlpappa67

• Anonym (Blöjrumpan)
    abdlpappa67 skrev 2015-12-11 22:07:04 följande:

Hej det är okej att du inte vågar ge mig ditt nummer. Kan vi maila till varandra? mvh abdlpappa67

Nej, jag vågar faktiskt inte. Det får förbli en fantasi för mig.
Svar på tråden bästa blöja?