Hur bra är Beco Butterfly II Bärsele?
Jag behöver att ni förklarar varför ni svarar som ni gör. Vi är i farten att köpa en av följande selar Beco Butterfly, Angelpack eller Manduca. Anledningen till att jag ställer frågan om Beco är att den är så förbannat dyr och jag vill INTE köpa grisen i säcken.
Jag vill veta allt som går att veta om Becon o då mer en det man kan läsa på hemsidan jag vill veta ifrån er användare vad som är bra respektive dåligt med den? är den värt sitt pris? vad har den för funktioner? hur känns den på? hur verkar era barn trivas? ja allt!!!
Nu håller jag på i o för sig att gå ner i vikt men ni som är långa o lite runda (har ju lite gravid mage kvar) hur känns den på för er? på hemsidan står det ju att den passar alla stolekar o på korta som långa men hur sant är det?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-28 09:41
www.edenbaby.se/
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-28 13:57
Ni tycker säkert jag är en jävla fjant men jag är helt låst! Vet inte vilken sele vi skall köpa!

Ingen är ju billig liksom så man vill ju inte bara chansa heller! Vad tusan gör man nu, moment 22, dö läge....?!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-30 08:47
Igår kväll beställde jag en Beco River ifrån slumber roo. Tack för all hjälp med ert tycke.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-01 08:38
Det blev ingen Beco River ifrån slumber roo, de får inte sälja till länder som har sin egna försäljning