• Glamrockare

Hur bra är Beco Butterfly II Bärsele?

Jag behöver att ni förklarar varför ni svarar som ni gör. Vi är i farten att köpa en av följande selar Beco Butterfly, Angelpack eller Manduca. Anledningen till att jag ställer frågan om Beco är att den är så förbannat dyr och jag vill INTE köpa grisen i säcken.

Jag vill veta allt som går att veta om Becon o då mer en det man kan läsa på hemsidan jag vill veta ifrån er användare vad som är bra respektive dåligt med den? är den värt sitt pris? vad har den för funktioner? hur känns den på? hur verkar era barn trivas? ja allt!!!

Nu håller jag på i o för sig att gå ner i vikt men ni som är långa o lite runda (har ju lite gravid mage kvar) hur känns den på för er? på hemsidan står det ju att den passar alla stolekar o på korta som långa men hur sant är det?

Jag delar inte dina åsikter, men jag är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem E.B.Hall
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-28 09:41
    www.edenbaby.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-28 13:57
    Ni tycker säkert jag är en jävla fjant men jag är helt låst! Vet inte vilken sele vi skall köpa! Usch, det är jobbigt när man inte kan prova o se vilken man tycker sitter bäst på och barnet sitter bäst i.

Ingen är ju billig liksom så man vill ju inte bara chansa heller! Vad tusan gör man nu, moment 22, dö läge....?!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-30 08:47
    Igår kväll beställde jag en Beco River ifrån slumber roo. Tack för all hjälp med ert tycke.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-01 08:38
    Det blev ingen Beco River ifrån slumber roo, de får inte sälja till länder som har sin egna försäljning
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur bra är Beco Butterfly II Bärsele?
  • Glamrockare

Inga som äger en Beco Butterfly?

Jag delar inte dina åsikter, men jag är beredd att dö för din rätt att uttrycka dem E.B.Hall
  • Senap

Jo, jag har en Beco. Men jag har även 2 barn hemma så jag kan inte svara alltid.

Jag tycker Becon är jättebra. Skön att bära med och passar mig. Även min sambo tycker den är jättebra.
    Men jag vet även de som inte alls tycker den är skön så det är väldigt subjektivt vad som passar en.

Däremot tycker jag den är svindyr. Jag köpte min i USA för ung. halva priset. Det är vad jag tycker den är värd. *snål*
    Manducan är precis lika bra (tycker jag - en del tycker den sitter bättre) och är mer prisvärd. Angelpack har jag aldrig provat.

Mitt råd är att ta dig till en butik och prova vad som passar dig.

My sugar is raw
  • Glamrockare
    Shoegirl skrev 2009-09-28 10:41:05 följande:
    Jo, jag har en Beco. Men jag har även 2 barn hemma så jag kan inte svara alltid. Jag tycker Becon är jättebra. Skön att bära med och passar mig. Även min sambo tycker den är jättebra.Men jag vet även de som inte alls tycker den är skön så det är väldigt subjektivt vad som passar en.Däremot tycker jag den är svindyr. Jag köpte min i USA för ung. halva priset. Det är vad jag tycker den är värd. *snål*Manducan är precis lika bra (tycker jag - en del tycker den sitter bättre) och är mer prisvärd. Angelpack har jag aldrig provat.Mitt råd är att ta dig till en butik och prova vad som passar dig.
    Fast vad jag uppfattat det som säljs de inte i butik....har jag fattat fel?
  • Rocktroll

Har också en beco butterfly 2 och är jättenöjd med den :) men beställde den från england typ 800 kr billigare :) den sitter skönt och passar oss bra då ingen av oss är speciellt bredaxlad. Vissa selar tenderar att ha breda axelband. Vi har haft selen sen lillan var nyfödd.

• Glamrockare
    Rocktroll skrev 2009-09-28 10:43:03 följande:
    Har också en beco butterfly 2 och är jättenöjd med den :) men beställde den från england typ 800 kr billigare :) den sitter skönt och passar oss bra då ingen av oss är speciellt bredaxlad. Vissa selar tenderar att ha breda axelband. Vi har haft selen sen lillan var nyfödd.
    oh halva priset låter bra...du har inte ngn sida att tipsa om
  • Senap
    Glamrockare skrev 2009-09-28 10:42:53 följande:
    Fast vad jag uppfattat det som säljs de inte i butik....har jag fattat fel?
    Jo, de finns i showrooms annars.
    I Sthm kan man titta på dem hos Babydesign.se butik på Hälsingehöjden (en bit från Odenplan)
    My sugar is raw
  • fröken argbigga

Funkar jätte bra för oss, dottern somnar varje gång. Hon är nu tre månader och vi har haft den i en månad. Var lite jobbig när vi var tvugna att använda babyinlägget men nu är den super enkel att använda. Jag är 1.72 lång och väger 82kg, har också en del grav kilon kvar, och maken är 189 men smal och den funkar lika bra på båda oss. Är lätt att ställa om, även att justera när den är på.

Har iofs bara testat mandukan i butiken men den gillade inte dottern alls, hon kom för nära mig och kunde inte se lika bra som i becon. Men jag tyckte att den var skön att bära med den också.

• Glamrockare
    Shoegirl skrev 2009-09-28 10:41:05 följande:
    Jo, jag har en Beco. Men jag har även 2 barn hemma så jag kan inte svara alltid. Jag tycker Becon är jättebra. Skön att bära med och passar mig. Även min sambo tycker den är jättebra.Men jag vet även de som inte alls tycker den är skön så det är väldigt subjektivt vad som passar en.Däremot tycker jag den är svindyr. Jag köpte min i USA för ung. halva priset. Det är vad jag tycker den är värd. *snål*Manducan är precis lika bra (tycker jag - en del tycker den sitter bättre) och är mer prisvärd. Angelpack har jag aldrig provat.Mitt råd är att ta dig till en butik och prova vad som passar dig.
    ja jo jag förstår föresten vad du menar.... jag har också två barn hemma idag fast mini sover o stora killen är mkt febrig idag o vilar o tittar på rorri just nu där av har jag lite mer "fri-tid" idag, emellan varven
  • Rocktroll

beställde från slumber-roo www.slumber-roo.co.uk/ i våras och det gick superbra, inga problem med betalning och fick selen efter 5 dagar :) har hört om vissa som haft problem att beställa då dom tydligen egentligen inte får skicka till länder som har återförsäljare men jag märkte inte av problemet. Kanske för att jag inte mailade och frågade massor om frakt osv utan bara köpte den. Om köpet går igenom lär dom ju skicka den.

• Glamrockare
    Rocktroll skrev 2009-09-28 10:47:32 följande:
    beställde från slumber-roo www.slumber-roo.co.uk/ i våras och det gick superbra, inga problem med betalning och fick selen efter 5 dagar :) har hört om vissa som haft problem att beställa då dom tydligen egentligen inte får skicka till länder som har återförsäljare men jag märkte inte av problemet. Kanske för att jag inte mailade och frågade massor om frakt osv utan bara köpte den. Om köpet går igenom lär dom ju skicka den.
    Precis! stort tack för länken.
Svar på tråden Hur bra är Beco Butterfly II Bärsele?