• Anonym

174 cm lång och 77kg! Hur ser ni ut? Mår? Vad tycker ni om de siffrorna?

JApp nyfikna frågor. Någon som bjuder på en bild på sig själva?

Jag mår så fruktansvärt illa över min kropp nu blääÄ!

• Svar på tråden 174 cm lång och 77kg! Hur ser ni ut? Mår? Vad tycker ni om de siffrorna?
  • Anonym

Jaha. Tack för den snytingen då.
    Själv är jag 164 o väger 81 och kämpar för att gå ner.
    Du är helt normal`i mina ögon.

• lillekatt

Men trivs du inte med din vikt så är det ingen som hindrar dig från att göra någonting åt det.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-09-28 10:59:56 följande:
    Jaha. Tack för den snytingen då.Själv är jag 164 o väger 81 och kämpar för att gå ner.Du är helt normal`i mina ögon.
    Ta det inte så! Lovar att jag skulle tycka att du är jättefin! Känns som om de är min kropp det är FEL på!
  • Anonym
    lillekatt skrev 2009-09-28 11:02:30 följande:
    Men trivs du inte med din vikt så är det ingen som hindrar dig från att göra någonting åt det.
    Nähäää inte?? Det vet jag väl! Och jag gör det!
    Har gått ner från 117kg så. Ner till 65 för ett par år sen o SKA tillbaka snarast!
    Varför vara spydig för?
  • Scarlet

Har aldrig vagt sa mycket, men vagde 73 kg till mina 174 cm en gang. Det ar over det normala vad galler bmi och jag madde inte heller bra av att vaga sa mycket. Nu vager jag 60 kg och mar mycket battre. Genom traning och nyttig mat, inga konstiga dieter eller kurer.

MEN - du ska inte ma daligt over din kropp, fokusera istallet pa hur du vill se ut och tank pa vad du kan forandra pa ett positivt satt.

• Anomym
    Anonym skrev 2009-09-28 10:56:35 följande:
    JApp nyfikna frågor. Någon som bjuder på en bild på sig själva? Jag mår så fruktansvärt illa över min kropp nu blääÄ!
    Beroende på om man är tränad eller inte så kan det se olika ut.
    Men för en otränad människa, och med genestik fördel så ser du lite mullig ut. Har man lite otur så lär man gå en mage som syns.
  • ImLost
    Scarlet skrev 2009-09-28 11:05:12 följande:
    Har aldrig vagt sa mycket, men vagde 73 kg till mina 174 cm en gang. Det ar over det normala vad galler bmi och jag madde inte heller bra av att vaga sa mycket. Nu vager jag 60 kg och mar mycket battre. Genom traning och nyttig mat, inga konstiga dieter eller kurer.MEN - du ska inte ma daligt over din kropp, fokusera istallet pa hur du vill se ut och tank pa vad du kan forandra pa ett positivt satt.
    nej ...upp till 75 kg är normalt till den längden www.markazits.com/diet/bmi.php
  • ImLost

Nu är jag gravid med jag var jättenöjd med mina 75kg till 174 cm :)! har iofs var VÄLDIGT stor innan !

• Anonym

Flera som vill säga sin syn på saken?

• Anonym

Jag är 173 och väger 71,7 kg efter två förlossningar på två år.

Vägde 84 på förlossningen.

Jag gillar inte min vikt som det är nu.

Vill väga under 70 kg i alla fall nu, när jag ammar.
    När jag har slutat ska jag väga runt 62-64 kg.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-09-28 12:04:44 följande:
    Jag är 173 och väger 71,7 kg efter två förlossningar på två år. Vägde 84 på förlossningen.Jag gillar inte min vikt som det är nu.Vill väga under 70 kg i alla fall nu, när jag ammar.När jag har slutat ska jag väga runt 62-64 kg.
    två graviditeter på två år, menade jag ju.
  • Anonym

Din vikt till din längd låter helt normalt. Jag är 160cm kort och väger 70kg. Har gått ned från 84kg och trivs som jag är nu. Jag äter bra och mår bra. Tycker om min kropp, lagomt kurvig, har 42 i klädstorlek.

• LilaRos

För några år sedan vägde jag 83 kg till mina 178 cm. Tycker att jag var tjock då..
    Min normalvikt nu för tiden är 72 kg. Känns helt "normalt" och jag är supernöjd. Nu är jag ju gravid så siffran på våågen är en del högre

• Anonym

Har fött 2 barn. Iofs är dom 6 och 4 år idag.

Jag är 161 cm och väger 52kg. Vill gå ner 2-3 kg sen är jag "nöjd".

• shanghaibaby

Va långa alla är...avundsjuk suck!

Jag är ynka 157 cm. Innan graviditeten vägde jag 62 kg ochtvå veckor efter födseln vägde jag 60 kg men fick ändå inte på mig mina favojeans.
    Skumt.
    Nu väger jag 56 men målet är 50. Men vägen verkar ha stannat på 56kg och jag orkar inte träna så det får ta den tid det tar.

• Anna Paulita

Jag är 173 cm och väger 74/75 kg. tyvärr har jag ingen helkroppsbild, men i galleriet finns någon överkroppsbild iallafall.

På ett sätt skulle jag gärna väga 69 kg, bara för att komma under 70, dvs en psykologisk grej mer än en nödvändighet. ;) Dock skulle det innebära att jag absolut blev utan rumpa och lår och nästintill formlös vilket skulle vara trisst.

Jag är rätt nöjd i det stora hela men så har jag gått ner en hel del i vikt så jag jämför med innan. Dock ser jag nog inte ut att väga 75 kg, folk brukar bli förvånade. Jag mår hur bra som helst fysiskt och oftast bra psykiskt ;) men vi har alla våra nojor!

• Anna Paulita
    Anonym skrev 2009-09-28 10:59:56 följande:
    Jaha. Tack för den snytingen då.Själv är jag 164 o väger 81 och kämpar för att gå ner.Du är helt normal`i mina ögon.
    Det var ju knappast en snyting mot dig! Det finns säkert någon som är 155 kg och väger 100 som skulle bli överlycklig för att väga 81. Allt är ju relativt.

Varför tar du det som en angrepp mot dig och din vikt?
  • Anna Paulita
    Anna Paulita skrev 2009-09-28 14:20:16 följande:
    Det var ju knappast en snyting mot dig! Det finns säkert någon som är 155 kg och väger 100 som skulle bli överlycklig för att väga 81. Allt är ju relativt.Varför tar du det som en angrepp mot dig och din vikt?
    Jag menar så klart 155 cm lång och väger 100 kg.
Svar på tråden 174 cm lång och 77kg! Hur ser ni ut? Mår? Vad tycker ni om de siffrorna?