• chamomilla

Någon som köpt möbler från Chilli?

Min sambo och jag funderar på att byta ut var skinnsoffa från IKEA (kramfors 3-sits) mot en stooor soffa med divan som vi fallit handlöst för från just Chilli. Men vi har aldrig köpt möbler därifrån och ingen i vår bekantskapskrets heller.

Så, finns det någon här som köpt möbler från Chilli?
    Hur är kvaliten?

Soffan vi har nu: chamomilla.se/misc/kramfors.JPG

Soffan från Chilli: chamomilla.se/misc/kansas.png

• Svar på tråden Någon som köpt möbler från Chilli?
  • Bestla

Vi har en Kansas som vi är sviiiinnöjda med. Skönaste bästa soffan nånsin. Sjukt prisvärd om du frågar mig.

• chamomilla
    Bestla skrev 2009-09-28 11:32:03 följande:
    Vi har en Kansas som vi är sviiiinnöjda med. Skönaste bästa soffan nånsin. Sjukt prisvärd om du frågar mig.
    Vad kul!
    Och som av en händelse ser jag på din pres bild att ni har katt, hur funkar det med tygsoffa?
    Att vår katt ska börja dumma sej är nog det enda negativa med en tygsoffa
  • Flina78

Vi har förvisso inte köpt någon möbel men dock en ryamatta som vi är supernöjda med.

• Susanne905

Vi köpte sofforna nere och öven soffbord från chilli, är kanonnöjda! Helt klart prisvärt!

• mirakelasta

Vi har handlat ganska mycket från Chili och är jättenöjda. Vi har bl a köpt matsalsbord som väger exakt 100 kg, soffbord, köksbord + stolar. Allt ser ut som nyskick efter tre år. Vi är en stor familj som inte är överdrivet aktsamma, utan vi vill leva med våra grejor.

• Bestla

Katterna är inte kvar med oss längre, tack och lov höll jag på att skriva :-P

Svar på tråden Någon som köpt möbler från Chilli?