• PixL

Vad ska jag ge min bror i födelsedagspresent?

Vad ska jag ge min bror i födelsedagspresent?

Snälla, hjälp mig, det här är hur svårt som helst.

Han är 35, hans yrke är artist och hans intressen är musik, dans och löpning.

Om ni kommer med förslag om kläder, säg gärna vilka kläder. Jag är inte ett dugg intresserad av mode och kläder så jag har ingen susning vad han skulle vilja ha på sig.

Alla förslag är välkomna! Helst inga superdyra saker, inte för att jag inte tycker om honom utan bara därför att jag inte har så mycket pengar just nu.

• Svar på tråden Vad ska jag ge min bror i födelsedagspresent?
  • Eisa

Skit i present. Det är bara sååå jobbigt att komma på. Gammal fittig tradition som sätter press.

• PixL
    Eisa skrev 2009-09-28 13:01:02 följande:
    Skit i present. Det är bara sååå jobbigt att komma på. Gammal fittig tradition som sätter press.
    Nej, jag vill gärna ge honom något. Ger aldrig julklappar eftersom jag ej firar jul men födelsedagspresent är kul.
  • Eisa
    PixL skrev 2009-09-28 13:03:27 följande:
    Nej, jag vill gärna ge honom något. Ger aldrig julklappar eftersom jag ej firar jul men födelsedagspresent är kul.
    Ok!

Har inget förslag tyvärr.
  • Stårschan

Konsertbiljett? En fräck hatt? En t-shirt med egenhändigt gjort tryck på ryggen "Omkörning förbjuden" som han kan ha när han är ute och springer.

Utan tvivel är man inte riktigt klok - Tage Danielsson
  • PixL
    Eisa skrev 2009-09-28 13:04:32 följande:
    Ok!Har inget förslag tyvärr.
    Synd.

• PixL
    Stårschan skrev 2009-09-28 13:04:40 följande:
    Konsertbiljett? En fräck hatt? En t-shirt med egenhändigt gjort tryck på ryggen "Omkörning förbjuden" som han kan ha när han är ute och springer.
    Konsertbiljett är en bra idé men kanske lite olägligt eftersom han precis blivit pappa.

En fräck hatt. Hm... han skulle nog bara skratta åt de hattar jag tycker är fräcka.

T-shirt kanske.

Tack för förslagen.
  • Jazza

Om han gillar löpning, så hade jag köpt ngt relaterat till det (dock inte en löptik)
    Kanske en juste running-mössa, som är lite vattenavvisande nu när det blir höst... reflexband får man aldrig för många av, svettband- till armar och/eller panna, bra anpassade strumpor som inte binder fukt, en ask plåster, en midjeväska för vattenflarra/musikspelare, gör en egen bra låtlista med peppande musik som du bränner, som han kan slänga över på sin spelare..... oändligt... gå till en bra sportaffär

• Jazza

Eller: om han just blivit pappa: Ge bort kuponger med dina tjänster,,, typ: jag passar avkomman i X timmar, så ni kan träna, knulla, se en film eller äta middag.
    Eller: jag tar hand om en tvättkorg med stryktvätt, eller jag lagar mat till er en kväll, står för handling, laga och servera..... osv...

• PixL
    Jazza skrev 2009-09-28 13:09:26 följande:
    Om han gillar löpning, så hade jag köpt ngt relaterat till det (dock inte en löptik)Kanske en juste running-mössa, som är lite vattenavvisande nu när det blir höst... reflexband får man aldrig för många av, svettband- till armar och/eller panna, bra anpassade strumpor som inte binder fukt, en ask plåster, en midjeväska för vattenflarra/musikspelare, gör en egen bra låtlista med peppande musik som du bränner, som han kan slänga över på sin spelare..... oändligt... gå till en bra sportaffär
    En löptik... hahaha, jag skrattar ihjäl mig (Om dotter vaknar nu så är det ditt fel )

Det där var jättebra förslag! Vart köper man detta? "Löplabbet" finns det en affär som heter i stan, men dessa saker kanske även finns i vanliga sportaffärer?
  • PixL
    Jazza skrev 2009-09-28 13:11:27 följande:
    Eller: om han just blivit pappa: Ge bort kuponger med dina tjänster,,, typ: jag passar avkomman i X timmar, så ni kan träna, knulla, se en film eller äta middag.Eller: jag tar hand om en tvättkorg med stryktvätt, eller jag lagar mat till er en kväll, står för handling, laga och servera..... osv...
    Det där hade också varit bra men han bor typ fyrtio mil härifrån så presenten/presenterna måste skickas.
Svar på tråden Vad ska jag ge min bror i födelsedagspresent?