• Lyktan

Finns det verkligen INGEN som också har tre bröst?

Ända sen jag var liten har jag haft en tredje bröstvårta strax under den vänstra tutten.
    Det har tydligt sett ut som en bröstvårta, men man har ju mer eller mindre bara skämtat om det.

Men jag kan mjölka ur den tredje Är jag verkligen helt ensam om detta fenomen??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-30 11:00
    Bilder har efterfrågats, och det finns en på min lill-tutte i mitt galleri. Håll till godo

• Svar på tråden Finns det verkligen INGEN som också har tre bröst?
  • Pyttismamman

Vad häftigt det låter :)
    Nej jag har aldrig hört talas om någon som har en tredje bröstvårta, det måste var ovanligt!

Härligt att du verkar ha en så avslappnad inställning till det, och ser det som något roligt ochinte som ett besvär.

• Eleni

Det är inte så ovanligt att ha fler än två, men inte så vanligt att man känner nån. Eller så gör jag det bara att den personen inte har ställt sig upp och skrikit "Jag har tre bröstvårtor!" Min sambo hade nån kompis som hade 3 el 4, kille dock.

• Lyktan

Jag vet några som har en tredje vårta.. främst killar dock.
    Min kvinnliga kusin har en tredje, ska bli intressant och se om hennes också fungerar som ett riktigt bröst.

Jo, jag tycker det är lite häftigt att vara riktigt annorlunda

Det finns dock ett litet jobbigt problem med det, när man ammar på den vänstra tutten så rinner det ju mjölk på bebisens ansikte via den lilla som sitter under.. hehe, så det blir lite kladdigt..

• Stormorsan

Bästa väninnans dotter föddes med tre bröstvårtor. Hon valde dock att operera bort extravårtan när hon blev 18 år.

• Anonym

Jag hade en extra men tog bort den hos plastikkirurg för några år sen. Kan verkligen rekommendera det om du stör dig på den. Hade varit lite kul att se om det hade kommit mjölk från den när jag ammade.

• Anonym

Det är förresten inte alls så ovanligt. Har läst att ett par procent av befolkningen har en variant av en tredje (eller fler!) bröstvårta, fast det kanske inte syns så väl på alla vad det är.

• Lyktan
    år78 skrev 2009-09-28 14:50:07 följande:
    jag har det
    Funkar den??
  • Agapi

Tror inte heller de är så ovanligt. Min bror har fyra (dock är de två undre mycke mindre) och min kusin (kille) har oxå någon/ra extra.

Svar på tråden Finns det verkligen INGEN som också har tre bröst?