• Anonym (Smiskfia)

Sexlekar!

jag behöver tips på sexlekar. har totalt tappat all fantasi just nu.

vad leker ni?

hur går ni tillväga?

ge mig nåt dirty jag kan leka med min kk!

• Svar på tråden Sexlekar!
  • ViceGuy

Rollspel går alltid hem!

Lärare - Elev!
    Master - Slave!
    Polis - Tjuv!

Osv

• Anonym (Smiskfia)

ja såklart.

men hur f*n börjar man liksom?

• Anonym (B)

Favoriten här är en klitorisvibrator med stor vibrerande yta. Ger njutning både för mig och honom och man kan använda den till mycket, bara fantasin sätter begränsningar ;) Det finns många ställen som är skönt med lite vibreringar. Klitoris, bröst, hans kulor osv osv.

• Anonym (B)

Ha ha, läste leksaker och inte lekar :P Gick för fort där ;)

• Anonym (Smiskfia)

haha men de va bra svar ändå ju :D

• BigDaddy

Anonym (Smiskfia) skrev 2009-09-28 23:11:35 följande:

ja såklart.men hur f*n börjar man liksom?
    Jag måste nog svara här att det är nog svårt att syssla med det här lite sådära när man känner för det. Det är min känsla iallafall. Så hur man börjar det har nog mer med att man egentligen aldrig slutar.
  • Anonym (Smiskfia)
    BigDaddy skrev 2009-09-28 23:14:57 följande:
    Anonym (Smiskfia) skrev 2009-09-28 23:11:35 följande:
    Jag måste nog svara här att det är nog svårt att syssla med det här lite sådära när man känner för det. Det är min känsla iallafall. Så hur man börjar det har nog mer med att man egentligen aldrig slutar.
    mycket bra svar.
  • Anonym (B)

Vet inte om du är tjej eller kille då det inte framgår men om vi säger att du är tjej så kan du ta på dig en sjuksköterskedräkt, "kasta" honom i sängen och säg att du vill undersöka honom från topp till tå ;)

• Anonym (B)

Antar att du är tjej då jag nu läst för fort igen och inte såg att du kallade dig för Snuskfia efter Anonym ;)

• ViceGuy

Hmm oftast kommer det automatiskt. Men det händer att det blir ungefär såhär.

Hon: Ska vi leka rollspel?
    Jag: Sure.
    Hon: Vill du vara min lärare?
    Jag: ja visst...

Jag: Ja du jag ser att dina betyg inte riktigt räcker för att du ska kunna klara 8an. Hur tänkte du egentligen när du skiter i att lämna arbetena i tid?
    Hon: Jag vet jag har bara inte haft motivation nog.. Finns det verkligen inget sätt som du kan fixa till mina betyg på? ;)
    Jag: Hmm.. Kanske men då måste det bli en hemlis..

Jag tror du förstår ungefär.. För att detta ska funka så bra som möjligt måste båda ha en livlig fantasi och ett öppet sinne! Då blir det DUNDER!

Lycka till

• xXx

Hehe finns ju hur mycket som hälst ,bindas i sängen ,vill han inte det bind han ännu hårdare,fönstertitta in hos grannen,kisslekar i badkaret,olja kan man ha mycket kul med,,

• Anonym (harry)

helt klart..secreterare..kort kjol..högklackade..in på hotell..

Svar på tråden Sexlekar!