Hur viktigt är det med stora kukar?
Om ni får välja storlek på kuken, vad ligger ni runt?
10-14
15- 17
18- 20
20 >
Är omkretsen viktigare än längden och blir en kille mer karl om han har större kuk? Kan en riktig man ha 7 cm snopp?
Om ni får välja storlek på kuken, vad ligger ni runt?
10-14
15- 17
18- 20
20 >
Är omkretsen viktigare än längden och blir en kille mer karl om han har större kuk? Kan en riktig man ha 7 cm snopp?
Sambos är väl standard storlek ca 17-18,
asså viktigast är inte storleken haha visst en liten är inte lika skönt men det beror på hur dom "andvänder" den. vilka ställningar osv.
har haft en karl med ytte pytte liten snopp och ne det var ingen hit! Men han var nog lika mycket karl som en som har en enorm dase!
Jag tillåter mig att sammanfatta lite av vad jag läst kvinnor skriva i de 1237841287353490782136 liknande trådar jag läst här på FL och på andra fora:
* Omkretsen är viktigare i de flesta fallen
* En kuk kan vara för stor eller för liten, mitt emellan är att föredra för de flesta
* En del killar med stor kuk är kass i sängen för att de tror att det räcker med storleken - detta är värdelöst
* En del killar med mindre kuk kompenserar med bra teknik och andra kroppsdelar - detta är önskvärt
* En stor kuk är betydelselös om tekniken är dålig - om man inte specifikt tänder på stora kukar och hur de känns
* Smal och lång kuk är sällan uppskattat- hellre kortare men tjock
* Vem kuken sitter på har betydelse
* Tvätta din kuk för helvete! Finns ingen ursäkt för surkuk.
Såsom storlek och hur människan bemöts och tidigare partners
Dvs mycket som bestäms pga yttre omständigheter, eller tror du att det är en slump att människan har ökat både i storlek på längd och organ genom evolutionen?