Studiebidraget
När kommer de att bli insatt.De är 1 gången min son ska få ett studiebidrag.Han började på gymnasiet nu efter sommaren.Men vi har inte fått de än.Vet någon varför kanske.har vi inte fått de denna veckan så får jag ringa dit o fråga.
När kommer de att bli insatt.De är 1 gången min son ska få ett studiebidrag.Han började på gymnasiet nu efter sommaren.Men vi har inte fått de än.Vet någon varför kanske.har vi inte fått de denna veckan så får jag ringa dit o fråga.
Sista september
från höstterminens början
(utbetalning 30 september 2009)
Det tog mig 20 sekunder att hitta det, vilket leder mig att tro att det skulle ta dig 20 sekunder att hitta det med. Istället startade du en tråd som tog dig 2 min att fixa.
Nåja
Kommer det inte den 20:e?
Studiebidraget är alltid i slutet på månaden.
Vi får alltid den sista varje månad. Inte samtidigt som barnbidrag som kommer den 20:e.
Fast det beror ju även på när han är född. efter som jag är 15 (född i december) så kommer inte jag få något studiebidrag, och inte heller barnbidrag förns i januari.. och då har jag ju endå föräldraledigt :P
Normalt sett så får du antingen barnbidrag eller studiebidrag, du kan inte bli utan någon månad (förutom på sommaren då inte studiebidrag betalas ut). Men det kanske är speciellt med dig om du är med barn för du kan ju inte få studiebidrag om du inte ens studerar.
Ja de har kommit in och han har gjort av med de med.