• Skrutt74

Pregnylspruta

Önskar fåkontakt med er här som ätit pergo och/eller tagit pregnylspruta. Jag tog min första spruta i lördags, efter en pergokur. Tror att jag hade min ÄL igår eftersom jag då hade skarp smärta från vä. äggstock men inget idag.

Har någon lyckats bli gravid på detta sätt?? Många??

Jag håller på och ger upp!

• Svar på tråden Pregnylspruta
  • Daz

jag håller på med både pergo och pregnylsputa. Har ätit 4 enkelkurer av pergotime. Fick utslag på ägglossningsstickan idag så nu hoppas vi att det tar sig denna gång.

• Marion T

Jag fick inga växande äggblåsor av pergo så jag fick gonal f + pregnyl istället och det funkade på andra försöket. Lycka till!

• Skrutt74

Har nu tagit pregnyl i två månader. Har BIM i morgon men har redan känningar av att mensen är på väg :(

• jmynt
    Skrutt74 skrev 2009-11-06 14:32:17 följande:
    Har nu tagit pregnyl i två månader. Har BIM i morgon men har redan känningar av att mensen är på väg :(
    upp med hakan, när jag blev gravid kändes det som om mensen skulle komma när som helst......så ge inte upp
  • NiWa

Vi lyckades med Pergo+Pregnyl, på tredje försöket. Väntade dock på mens, för jag hade grym mensvärk.
    Håller tummarna för dig!

Prins Liam kom till oss 15/1 -08. Han är vårt underbara mirakel!
  • Skrutt74

Tack för tumhållningarna! Tyvärr hjälpte de inte utan jag fick min mens. Nu har jag en uppehållsmånad, och i december blir det pergo + pregnyl igen. Hoppas, hoppas, hoppas...

• NiWa

Ja men du kan inte räkna med att det ska ta sig på första försöket. Ha lite tålamod även om det är svårt!

Prins Liam kom till oss 15/1 -08. Han är vårt underbara mirakel!
Svar på tråden Pregnylspruta