• Ulf Harrys Farsa

Hammarby skriver öppet brev till fansen

www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/hammarby/article5874944.ab

Jävla larv, Stokholmslagens ledning borde fan bli tvingade att spela publikfritt tills töntarna i klacken stannar hemma och snyter näsan istället.
    Tuffa små killar kastar bengaler och gömmer ansiktet så inte mamma ska se vad dom gör, eftersom att fotboll inte är intressant för dessa herrar, kör pubikfritt, ta den ekonomiska smällen Stockholmslag eller lägg er som rädda hundar som vanligt och hoppas att problemen försvinner.

Gäller både DIF AIK och HIF Ni är lika sämst alla tre på att lösa dessa problem.

• Svar på tråden Hammarby skriver öppet brev till fansen
  • Gnagarn

Varför ska jag stängas ute från en fotbollsmatch för att det finns testosteronstinna tonåringar som har för lite att göra och söker uppmärksamhet?

Utveckla gärna vad du menar. T ex vad jag personligen skulle kunna gjort för att stoppa detta.

• DrKejs

Så här blir det när bonnläppar som inte har ett smack kunskap om fotboll eller supportrar uttalar sig. Kryp nu tillbaka till din traktor och kör ut på åkern igen.

/stolt apa

• Gnagarn

Oj, vaknar den här tråden igen?

Läste en pinsam insändare i Metro i veckan om supporter problematik etc. Underskrivet av några politiker från ungdomsförbund etc etc. Bland annat skule skötsamma supportrar ta ansvar etc. Rätt kul inlägg som tyder på hur många nanosekunder som lags ned på tankeverksamhet om hur man kan lösa problemet. Skulle jag som tvåbarnsfar gå ned till Firman boys och be dem dra kanske? Helt ok för mig om hon som srev det skrivet på ett kontrakt på att hon blir försörjnigsansvarig för min familj medans jag ligger i gipsvagga och är på rehab i några år.....

Tänk om tänk rätt!

• DrKejs
    Gnagarn skrev 2009-10-29 16:23:27 följande:
    Oj, vaknar den här tråden igen? Läste en pinsam insändare i Metro i veckan om supporter problematik etc. Underskrivet av några politiker från ungdomsförbund etc etc. Bland annat skule skötsamma supportrar ta ansvar etc. Rätt kul inlägg som tyder på hur många nanosekunder som lags ned på tankeverksamhet om hur man kan lösa problemet. Skulle jag som tvåbarnsfar gå ned till Firman boys och be dem dra kanske? Helt ok för mig om hon som srev det skrivet på ett kontrakt på att hon blir försörjnigsansvarig för min familj medans jag ligger i gipsvagga och är på rehab i några år..... Tänk om tänk rätt!
    Håller med. Hur fan tänker de saftskallarna? Ska du gå ner till Firman Boys och jag gå ner till DFG för att läxa upp dem? Vem tar hand om våra barn efter det?

Det tråkiga är att så många som inte fattar ett dyft uttalar sig, bland annat trådstartaren. De utgår enbart från medias fullständigt överdrivna bild av vad som sker, en bild som i stort sett aldrig är korrekt.
  • Intifada

Som vanligt är det alltid bönder, från små skitstäder utan läktarkultur, eller storstadsfolk, vars klackerfarenhet består i att ha ropat "Kämpa på!" när dotterns F98-lag spelat, som ska lära oss storstadssupportrar och våra klubbar hur man stöttar sitt lag och tacklar problematiken med våldsamma supportrar.

/Hata Göteborg

Svar på tråden Hammarby skriver öppet brev till fansen