• Anonym

Ni som använt aberela...

Jag har påbörjat min acnebehandling och får tetralysal 150mg om dagen och aberela som ska smörjas in varje kväll. Men jag undrar om det verkligen fungerar. Jag har mest knottror i hela ansiktet, och det har nu gått två veckor och jag ser verkligen ingen skillnad alls. Har varit lite torr och fjällig, det har gått över. Annars är det ingen skillnad alls förutom att huden blivit jättefet. Borde det inte blivit någon liten effekt iallafall efter så lång tid? Att knottrorna minskat lite iallafall? Jag börjar tappa hoppet om att jag någonsin ska bli av med det

• Svar på tråden Ni som använt aberela...
  • natalie05

Hej! Jag använder Aberlea sedan 8 år tillbaka. den är grym! Jag hade fet hud förr - nu har jag normal/torr. det åtgärdar jag med fet kräm. Plus att jag inte har åldrats ett skvatt under dessa år, då medlet är kanon mot rynkor. de frågar leg på systemet än, trots att jag är snart 37 år gammal!

• Anonym
    natalie05 skrev 2009-09-29 13:58:37 följande:
    Hej! Jag använder Aberlea sedan 8 år tillbaka. den är grym! Jag hade fet hud förr - nu har jag normal/torr. det åtgärdar jag med fet kräm. Plus att jag inte har åldrats ett skvatt under dessa år, då medlet är kanon mot rynkor. de frågar leg på systemet än, trots att jag är snart 37 år gammal!
    Va bra Har funderat över det med att den ska vara bra mot rynkor trots att den torkar ut så mycket. Men det är ju helt klart en bra effekt om det stämmer.

Vilken styrka har du använt? Jag har den lägsta styrkan och funderar på att fråga läkaren efter högre. Vill ju se resultat nu, längtar verkligen efter att ha fin hy igen
Svar på tråden Ni som använt aberela...