• andypandy

skogås el trångsund ??

nån som vet hur dem områdena är ? bor nu i farsta men vill köpa radhus och farsta har börjat bli ett riktigt ghetto och känns otryggt.

• Svar på tråden skogås el trångsund ??
  • Hanniz84

skogås är oxå ganska mkt gettho...

vi bodde innan i trångsund... gillade det där.. kollade efter radhus men fanns inget för oss när vi skulle köpa..

BF 22juli *Längtar*
  • andypandy

okej misstänkte att skogås ej var så himla bra. hmm så svårt att veta vilka områden man ska kolla på.

• Jenny N

Östra sidan av skogås har jag bott i, radhus, trivdes jättebra där.
    Västra sidan har ju dock dåligt rykte.
    I Trångsund skulle jag verkligen kunna tänka mig att bo, har många vänner som bor där och det känns som ett bra ställe för barn att växa upp på.

• Hanniz84
    andypandy skrev 2009-09-29 21:07:05 följande:
    okej misstänkte att skogås ej var så himla bra. hmm så svårt att veta vilka områden man ska kolla på.
     som Jenny N skriver.. Östra sidan är helt okej.. riktigt fint tom där nere vid vattnet.
    jag hade kunnat tänka mej att bo där, men fanns inga radhus som passade oss där heller (kräsna som få.. haha).. men det är nog mkt för att vi bott där o känner en hel del folk.. flytta till helt nytt är ju lite läskigt
    BF 22juli *Längtar*
  • Lille Mammsen

Rek. Haninge/Vendelsö isåfall pga bla omr + prisvärt! Om du endå vill till Huddinge så rek. Trångsund + andra delar av Huddinge!!

• andypandy

tack ! kollar runt lite på hemnet nu. så skönt att få höra andras erfarenheter och tips.

• Hanniz84

vi köpte ett radhus i svartbäckens by, Vendelsö
    här är jättelungt o bra... mkt barnfamiljer.. o nära till skog o bad, skola, dagis, buss m.m..

BF 22juli *Längtar*
  • andypandy

okej Hanniz ska kolla. vi vill ju ej bo för långt bort från jobb och så heller.

• Lille Mammsen

Trångsund och Vega = nära P-tåget!

andypandy skrev 2009-09-30 10:35:19 följande:
    tack ! kollar runt lite på hemnet nu. så skönt att få höra andras erfarenheter och tips.
Svar på tråden skogås el trångsund ??