• denni69

sex med tjej

e jätte sugen på ha sex med en tjej eller onanera mig med nå tjej på cam...men jag e ine lesbo e det normal :P?

• Svar på tråden sex med tjej
  • Anonym (en till här..)

Hej hej!

Klart du e mormal! Jag e gravid o suuuuper sugen på att ha trjejsex! Har aldrig haft renodlat tjejsex men tankarna har alltid funnits där! Dett aär min andra graviditet och jag längtar verkligen efter en härlig tjej...

• pumbis

Detta kan bara tyda på en sak! Då är man lesbisk om man har såna tankar och fantasier! en jävligt äcklig och rejält obehaglig tanke!!! Men man är ju som sagt olika!!

• Anonym (en till här..)
    pumbis skrev 2009-09-30 17:15:40 följande:
    Detta kan bara tyda på en sak! Då är man lesbisk om man har såna tankar och fantasier! en jävligt äcklig och rejält obehaglig tanke!!! Men man är ju som sagt olika!!
    Ok, alla har rätt rtill en åsikt. men jag tycker att du överdriver. Inte just att kläcka ur sig en sådan sak till en människa som, av ren undran ställde en fråga. Man kan VÄLJA sina ord på ett bättre sätt!

Jag anser mig inte vara lesbisk. Däremot tänder jag både på kvinnor och män och det är lika NATURLIGT som att vi är MÄNNISKOR!

Stå på dig TS!
  • Anonym (förgrymmad)
    pumbis skrev 2009-09-30 17:15:40 följande:
    Eeeeh....det där är knappast tillåtet att skriva! Hets mot folkgrupp skulle jag vilja säga. Förutom att det är infernaliskt imbecillt och ignorant att ha såna åsikter i modern tid. Skärp dig.
  • Felix72

bara för att man i tankarna tänder på nån av samma kön är man väl för fasiken inte homo?

visst har vi alla olika syn på saker men tycker nästan det här med homofobi osv. gått lite för långt.

själv så är jag väldigt liberal vad det gäller sex

Svar på tråden sex med tjej