• dorsia

Låssby förskola Torslanda

Hej!
    Fick igår veta att vi fått plats på Låssby förskola. Ni som har era barn där, kan ni inte berätta lite hur det fungerar där, och vad ni är nöjda/missnöjda med?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Låssby förskola Torslanda
  • gbgtjejen

Hejsan!

Har ert barn börjat på Låssby? Vad tycker ni om den förskolan? Något att rekommendera?
    Vi har sökt Älvegården o Skogens gård, men funderar på att lägga till Låssby.

Tacksam för svar

* CASPER 080621*
  • pennyson

vår son fick först plats på Låssby, tror det är en bra förskola, tyckte det verkade bra där. Men vi valde bort den förskolan då vi tillslut fick plats på Älvegården, värdesätter högt närheten till förskolan då jag lämnar och åker buss till jobbet, på 15 min är han lämnad och jag sitter på bussen :)

Sen tror ju jag inte att nån förskola är dålig egentligen utan att man som förälder ställer för höga krav och inte litar på att pedagogerna gör ett bra jobb med våra småttingar.

• dorsia

Hej,
    Vi håller på att skola in just nu, och det verkar vara ett bra ställe!

• gbgtjejen

Okej, kul att höra lite kommentarer. Det är ju en viktig tid för våra barn så man vill ju höra sig för så att det inte verkar dåligt. Det finns verkligen bra o dålig personal, som inom alla yrken. Råkar de då hamna på samma avdelning så blir det sällan bra.

Men då ska vi själva göra ett besök på Låssby o hoppas att det verkar bra...
    Kön till Älvegården är ju enorm, plats 43 har vi nu o plats 14 på skogens gård.

* CASPER 080621*
Svar på tråden Låssby förskola Torslanda