• Anonym

nån som har ätit apiforce bidrottningsgelé och blivit gravid ?

som rubriken lyder någon som har blivit gravid när ni åt apiforce bidrottningsgelé ? hur mycket ska man äta o när ska man ta det o hur länge ? . tänkte testa det !

• Svar på tråden nån som har ätit apiforce bidrottningsgelé och blivit gravid ?
  • Floppan67

Jag har ätit Apriforce och är nu gravid. Efter missfall i december 2008 så försökte vi på nytt utan resultat fram till maj 2009. Testade Apriforce och tog en tablett/dag från mens fram till ÄL, därefter uppehåll till BIM (eller mens). Efter två månader var jag gravid, om det är tack vare Apriforce eller inte vet bara stjärnorna, men det kan vara värt att testa.

(¯`°?.¸ ღ♥ Gör som grodan...lev på hoppet ~~ ♥ღ¸.?°¯)
  • Anonym

då ska jag verkligen testa :)

• Anonym

Jag har också testat men blev tyvärr inte gravid. Har ingen egen äl så det kan bero på det. Så nu är det provera och pergo som gäller för min del.

Testa, du har inget att förlora på det. Jag har läst om många som testat och blivit gravida på en gång, även de som kämpat i flera år. Så testa, testa, testa

• Anonym

Jag vill gärna berätta hur det var för oss!
    Efter att har förlorat ett barn, en Ängel som tyvärr inte kunde stanna hos oss kämpade vi för att bli gravida.
    Vi blev gravida men det slutade tyvärr i missfall.
    Efter det kämpade vi länge på men det ville sig bara inte.
    Ibland tänkte jag att vi kommer nog aldrig bli gravida igen?
    Så läste jag om flera här på FL som ätit Apiforce och tänkte att det gör det hela säkert inte värre i alla fall.

Nu till solskens historian som blev verklighet:
    Efter att ha ätit Apiforce i 2 månader blev vi GRAVIDA{#lang_emotions_sunny}

Så visst är det värt att pröva, vi är helt säkra på att det var det som hjälpte oss!

Du skall äta 1 tablett om dagen från första mens dagen och sluta den dagen du får ÄL. (Gör sen uppehåll tills mensen kommer igen)
    Men nu skall vi hoppas att den inte dyker upp såklart....
    (man skall inte äta efter ÄL om det är så att man bllivit gravid för man rekomenderar inte gravida att äta Apiforce)

LYCKA TILL!!!

Svar på tråden nån som har ätit apiforce bidrottningsgelé och blivit gravid ?