• snysop

Någon idé att åka till Lager 157 & Gällstad för att shoppa till bebis?

Har BF i november och skulle någon gång under dec-mars vilja åka till Gällstad och shoppa till lill*n. Frågan är bara om det är någon idé? Finns det kläder till "under-ett-åringar" där eller är det barn över 1 år som gäller?

• Svar på tråden Någon idé att åka till Lager 157 & Gällstad för att shoppa till bebis?
  • Sussi75

Dom har barnkläder från stl 90. En del är ganska små i storlekarna, typ som en vanlig stl 80. Men riktigt små kläder har dom inte.....

• sofia23

nu har de även lite från st 50-80...men som sagt,inte så mkt..

• Rix

Det finns 2 toppenaffärer i gällstad med babykläder. Bla en där de säljer fixoni, esprit och nowa li. Den andra har ett eget varumärke med underbara kläder till mycket bra priser. På lager 157 har de börjat sälja bodysar.

• snysop

Rix,

Är det billigt i dessa två affärer? Som Lager 157? Vart ligger de? Har för mig att det ligger någon barnbutik nära "Larssons" eller vad den där inredningsaffären heter, den som ligger lite längre bort?

• Sussi75

Igår fick jag tips om en annan affär i Gällstad som har fina barnkläder. Hette Red nånting... minns inte riktigt... Den ska ligga på höder sida innan Lager 157 barn (om du kommer från Borås hållet).

Vad kul att dom verkar ha fått in lite för dom små oxå. Var ett tag sen jag var där nu men det är nog dags att ta en tur snart igen

• snysop

Åh, Sussi75, tack för all info!! Det får allt bli ett besök dit när bebisen kommit ut och man är sugen på en liten tur!

• Sussi75

Varsågod! Jag blev oxå shoppingsugen nu när jag kollat på alla dessa sidor

• sofia23

ja red limit säljer fina o billiga barnkläder..
    den andra heter Butiken o ligger granne med Hemma hos Haglund som är en inredningsaffär..
    där kan man bla köpa bra sockar av märket NovaLI...

Svar på tråden Någon idé att åka till Lager 157 & Gällstad för att shoppa till bebis?