• Anonym (?)

Sexiga kläder

Hejsan
    Vad anser ni killar vara dom sexigaste kläderna på tjejer?
    Tjejer är också välkomna att svara, men jag vill helst veta vad ni killar tycker.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-30 15:42
    Kan ju lägga till underkläder också.
    Med eller utan? Vilken färg? osv.

Jag själv gillar pinup-stil på kläder.
    Gärna klänningar.
    Svarta underkläder, stockings, push-up, spetstrosor (eller inga alls) m.m.

Är detta uppskattat bland er killar?

• Svar på tråden Sexiga kläder
  • Mattean

Lack, Latex Läder i alla former :D

• Anonym (?)

Onekligen sexigt, men inget jag tror att jag skulle gå ut i.

• Mattean

Vad vi gillar beror mycket på va killen/killarna gillar.

Men svarta underkläder tillsammans med svarta stay ups :) är riktigt sexiga på tjejer även andra färger fungerar.

Korta kjolar, linnen med en snygg uringning funkar ochså.

• Bjidi

Olika kvinnor kan klä väldigt väl i olika saker. Men själv tycker jag stay-ups får en kvinnas ben att se väldigt sexiga ut. Jag har inget emot klackar heller, av samma anledning...

Sen finns det mycket annat som är sexigt utan att vara så direkt, en klänning tycker jag kan vara väldigt vackert och väldigt sexigt...

• Anonym

men typ "vanliga" kläder då?
    en kort lackklänning är inget jag skulle ta på mig till skolan direkt, men kanske vill jag känna mig lite snygg och sexig iallafall.

så, vad gillar ni killar för kläder?

• Anonym (?)
    Anonym skrev 2009-09-30 18:47:37 följande:
    men typ "vanliga" kläder då? en kort lackklänning är inget jag skulle ta på mig till skolan direkt, men kanske vill jag känna mig lite snygg och sexig iallafall.så, vad gillar ni killar för kläder?
    Det vill jag också veta!
    Vad är sexigt utan att vara uppklätt?

Jag vill ha en sexigare vardag
  • Anonym (Kille)
    Anonym skrev 2009-09-30 18:47:37 följande:
    men typ "vanliga" kläder då? en kort lackklänning är inget jag skulle ta på mig till skolan direkt, men kanske vill jag känna mig lite snygg och sexig iallafall.så, vad gillar ni killar för kläder?
    Nu är det ju inte alla kilalr som tycker att det är speciellt sexigt med lack mm.
    Tycker för egen del att höga klackar ser horigt ut. Gillar annar ett par strumpbyxor utan trosor under, så jävla sexigt och skönt att smeka på!
  • Anonym

Höga klackar! Världens bästa knep för att höja sig många snäpp på sexighetsskalan. Det är snyggt, formar ben och rumpa snyggt och sänder inte minst signaler om att kvinnan som bär dem vet sitt värde.

• Kullamannen
    Anonym skrev 2009-10-01 11:43:54 följande:
    Höga klackar! Världens bästa knep för att höja sig många snäpp på sexighetsskalan. Det är snyggt, formar ben och rumpa snyggt och sänder inte minst signaler om att kvinnan som bär dem vet sitt värde.
    Tror att det är vad du tycker. Jag tycker inte heller det är sexigt bara vulgärt, men det är väl olika klientel som man vänder sej till.
  • Anonym (?)

Höga klackar är snyggt vid rätt tillfälle.
    Men nu verkar det som att man ska ha kort kjol, uringat linne, stockings, höga klackar osv.

Ingen som har några favoritkläder på tjejer?
    Alltså då alla kläder.

Själv anser jag att kort kjol matchas med mindre uringning, och djup uringning med lite längre kjol eller byxor osv.
    Det ska inte bli för mycket, man måste lämna lite åt fantasin

• BigDaddy

en gyllene regel är att om en tjej känner sig sexig i sin outfit så är hon det. Det är utstrålningen i första hand som kommer fram. I gångstilen, hållningen, gesterna och tonfallet. Därför är de viktigt att man känner sig bekväm och verkligen är i stunden och äger outfitten.

Jag gillar bröst. Därför är alla typer av kläder som framhäver dessa välkomna. Färger, snitt och materialval spelar alla en roll. Ju mer varierat destå bättre.

Sexiga underkläder fungerar än en gång de bäst som framhäver brösten. Spets är trevligt, stretchmaterial likaså. Läder är mycket välkommet. See through och den typen av material är mycket välkommet. Någon dam ovan nämnde en kroppstrumpa med ett hål för easy access. Jag har alltid tyckt om pragmatiska och omtänksamma kvinnor. Det är sexigt.

Men attityd och utstrålning kan aldrig kompenseras med hjälp av kläder. Hon kan ha en lusekofta på sig och ett par baggies men finns blicken, attityden och sättet så kommer det smälla rejält ändå.....

• Anonym (fredde)

....typ sexiga pumps..med strumpbyxor..och snygga läder stövlar..behöver inte va så himla höga klackar..korsett..ojjj..jojjj..det skulle va snyggt..

Svar på tråden Sexiga kläder