• Anonym (sofie)

Hur fick du din första orgasm?

Som inspirations tråd och för att ge tips och för att jag är nyfiken vill jag veta hur ni kom första gången? Ensamma eller med nån? Hur gamla var ni? Hur skilde den sig från de orgasmer ni får idag?

Jag var 15 och hde gett mig den på att få en och onanerade genom att smeka klittan konstant och tänka på snusk. Tog ca 20 minuter tills jag kom och än idag funkar jag likadant. Önskar få en gpunkt orgasm men kan endast komma genom klittan...

• Svar på tråden Hur fick du din första orgasm?
  • Anonym (började tidigt)

Jag pillade ofta på mig själv som liten & kommer ihåg att jag började få orgasmer väldigt tidigt. Kommer ihåg tillfällen då jag var runt 6-7 år, men det kan ha varit tidigare än så.

Lekte med fingrarna & duschmunstycket. På den tiden fick jag alltid skuldkänslor efteråt & kände mig äcklig, men det försvann mer & mer ju äldre jag blev.

Första orgasmen med partner fick jag med min första pojkvän när jag var 16, stimulerade klitoris under sexet.

Har alltid haft ett bra sexliv & känner min kropp väldigt bra, kan komma på 15 sekunder om jag vill, eller dra ut på det i timmar.

• Anonym (aiya napa)

Första gången jag fick en orgasm..
    Hmm, det låter helt klyschigt och påhittat men detta är faktiskt sant.

Det var när jag var 16 år och med en kille jag träffat samma dag.
    Jag och familjen plus en kompis till mig var på resa till Cypern (åk aldrig dit med era tonårsbarn!!) och på stranden blev vi utbjudna av några killar som skulle komma och plocka upp oss på vårt hotell senare på kvällen.
    På natten efter lite väl mycket festande hamnade jag och en kille lite ensamna och började hångla. Vi åkte iväg till en strand och började där försöka ha sex. Det gick inte så bra för killen, han var så full att han inte fick upp den.
    Då han inte ville göra mig besviken så sa han "nu ska du ha den skönaste stunden i ditt liv" och gick ner på mig.
    Typ fem minuter senare kom jag, skrikande så det hördes över hela stranden.
    Pinsam tystnad därefter.
    Vi sågs aldrig igen efter det.
    Men han fick rätt. Det var den skönaste stunden i mitt liv någonsin, just då.

• Anonym (pillan)

jag låg i sängen innan jag skulle sova och pillade mellan bena, var kanske 12 eller 13, pillade tills det helt plötsligt började rycka i benen och jag slog foten i väggen. jag blev så rädd att jag slutade tvärt, och mamma kom in och undrade vad det var för duns hon hörde i väggen. jag sa att jag hade haft en mardröm och hade råkat dunka med handen i väggen  

• Anonym

med duschen, var kanske 13 år eller så. föredrar vibratorer nu =P

• Anonym (kaKan)

första gången var jag väl 13 år och låg i sängen hemma och tittade på någon kärleksfilm (tantsnusk) typ och tyckte väl att skådespelaren var het och drömde mig in i filmen att det var jag som låg i hans armar.

som 16åring fick jag en vanlig orgasm med min kille och behövde inte stimulera klitoris. Men killen fick kämpa det tog en stund!

orgasmerna skiljer sig idag från då självklart.. nu förtiden är det mycket skönare.

• Anonym (LiiLoo)

Ingen aning, inget jag lagt på minnet...

• mange01

satt å kollade på porr när jag var ca 12 - 13 år å böjade runka

• Rödaskor

jag visst inte va en orgasm va första gången jag fick det, satte mig spikrakt upp i sängen o trodde jag skulle pissa på mig, blev jätte rädd.

efter de försökte jag inte komma, för jag trodde jag skulle kissa ner mig o det va så skönt innan men det kom jag över rätt fort

• Anonym (Oooo)

Jag var 27 år och jag har för mig att det var den 3:e gången jag hade sex med min nuvarande man. Vi satt och kysstes och jag gränslade honom och gnuggade mig mot honom. Vi hade fortfarande kläder på oss och jag tror att det var dels den enorma upphetsningen och dels den enorma tryggheten jag kände med honom som gjorde att jag då fick min första orgasm. Sen att jag hade tighta jeans på mig gjorde någ sitt i gnuggandet

• Anonym

HAr fortfarande inte fått någon=/ såfort jag känner hur skönt det blir känns de som ja ska kissa på mej och då spänner ja med och lägger av. sen skäms ja efteråt

• Anonym (Oooo)
    Anonym skrev 2009-09-30 19:46:33 följande:
    HAr fortfarande inte fått någon=/ såfort jag känner hur skönt det blir känns de som ja ska kissa på mej och då spänner ja med och lägger av. sen skäms ja efteråt
    Försök att bli av med skämstankarna och gå hela vägen nästa gång. Det är ingenting fult i att få en orgasm - det är underbart skönt och avslappnande
  • Anonym (tipsaren)

Men försök med duschslangen, där gör det ju inget om du pissar på dig!!!

• Anonym (sofie)

Roligt att ni delar!

Håller med; kämpa på så du får chansen att få en efterlängtad orgasm!

Anonym skrev 2009-09-30 19:46:33 följande:
    Anonym (tipsaren) skrev 2009-09-30 20:25:11 följande:
    Men försök med duschslangen, där gör det ju inget om du pissar på dig!!!
    Anonym (Oooo) skrev 2009-09-30 19:51:49 följande:
    Försök att bli av med skämstankarna och gå hela vägen nästa gång. Det är ingenting fult i att få en orgasm - det är underbart skönt och avslappnande
  • catcall

Det var faktiskt tillsammans med min dåvarande pojkvän! Jag var övertygad om att jag inte kunde få någon alls, jag blev grymt förvånad!

• Kullamannen

Glömmer det aldrig! Var väldigt tidig med att smeka kuken kanske 5-6 år. Men det var först när jag var drygt 10år som en granne visade mej hur man runkade. Några dagar senare vaknade jag upp en helgmorgon då alla sov. Provade då att runka och glömmer aldrig vad skönt det blev och hur förvånad jag blev när den kom, fattade väl va det var när det låg en liten pöl på magen.... Försökte framkalla en till direkt efter men fattade inte varför det bara kändes obehagligt då.

• Anonym (Hanna)

10 år gammal, låg och kliade mig på ryggen med borsten, när tanken slog mig hur det skulle kännas att ta borsten mellan benen! Det var skönt! Vet inte om jag fick orgasm då, men då började jag smeka mig själv...

Första gången med en kille var när jag var 18-19, den var en liten blek en som nästan blev framtvingad när han smekte mig. Numer kan jag komma lättare med min nuvarande :) Är så skönt att äntligen kunna slappna av och njuta och LÄRT mig få orgasm av någon annans fingrar eller tunga. Ty det är det som det handlar om. Lära sig... vänja sig vid känslan... låta den fortgå. lära sig röra på underlivet, lära sig knipa och lära sig ta emot.

Svar på tråden Hur fick du din första orgasm?