POP skaloverall
Hej,
Vet ni om man kan använda pop skaloverall även som regnkläder? Det står på deras hemsida att den är vattentät men lika vattentät som galonkläder? Nån som vet eller testat?
Hej,
Vet ni om man kan använda pop skaloverall även som regnkläder? Det står på deras hemsida att den är vattentät men lika vattentät som galonkläder? Nån som vet eller testat?
Det tror jag inte, man får nog trä på galonkläderna över overollen om det skulle hällregna.
Nej sa en bekant när jag frågade. Så vi ska inte testa. Vi anv. deras skalkläder som regnkläder hemma då hon sällan är ute så länge i regn hemma, på dagis har hon riktiga regnkläder.
jaha det var ju synd! Då måste man köpa både och, det blir inte billigt!
Vår dotter har sin skaloverall när det ÖSregnar och det har aldrig varit några problem varken med den hon har nu eller den hon hade innan. Hon till och med sitter i vattenpölarna utan att bli blöt. Behövs inga galonkläder.
Jaha var bra! Jag ska köpa idag och testa helt enkelt annars får jag köpa galonisar, tack för hjälpen
min plutt har också skaloverall, och jag frågade i affären då sa hon till mig att galonisar inte behövdes