• Anonym ((A))

Det här med tjejsex alltså..

I flera års tid har jag haft sånna dirty tankar om att jag har sex med en tjej men jag skulle absolut inte ha ett förhållande utan bara sex med tjejen. Jag är såå himla sugen på det och nyfiken men jag vågar inte och vet inte hur jag ska liksom börja.
    Jag har en tjej kompis som ser ganska bra ut henne skulle jag vilja göra så mycket sex grejer med, men tänk om hon inte vill? hur ska jag säga." Hallå du kan vi ha lebbsex"?

Om jag ska vara helt ärlig så har jag sånna snuskiga tankar.. vet inte om jag är onormal som har såna tankar men det är just dom här grejerna jag vill testa.
    Smaka på slida och bröst , även ta henne bakifrån med såndär...lös grej ehem ni vet vad jag menar..

Vem vet, kanske ska ska jag testa o mysa med henne i helgen om jag verkligen vågar :)

• Svar på tråden Det här med tjejsex alltså..
  • Anonym

om du inte vill riskera att det blir knepigt när du frågar så kanske det är bättre att du typ styr in det som samtals ämne.
    typ prata sex å sånt och sen rätt som det e ställ då frågan -skulle du kunna tänka dig att ha sex med en tjej? (säger hon nej så vet du vart du har henne)
    eller så säger du som jag sa förr, man ska testa allt en gång och jag ska ivarje fall testa att ha sex med en tjej innan mina dagar är sluträknade.

det finns gott om tjejer där ute som vill testa och leka av sig.

och du e absolut inte onormal.

Svar på tråden Det här med tjejsex alltså..