Hur gör jag nu? Behöver råd!!
Är i valet och kvalet! Funderar på att flytta ihop. Vi har ett gemensamt barn. Jag är hos honom varann vecka. Båda har vi två barn sen tidigare. Så ibland är det fem barn. Mina barn är hos mig växelvis. Han har dem ständigt utom varann helg. Vi bor dessutom ej i samma stad. Nu är jag mammaledig så det har funkat kanon för mig att pendla och ha mina barn helt själv en vecka. Samt va med han och hans barn en vecka.Men när jag börjar jobba kan jag ju inte göra så här längre. Är det nån som har haft nån liknande sits hur gjorde ni? Tacksam för svar.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-02 10:10
Problemet jag känner är att han vill att jag och vårat barn ska bo hos honom och att mina barn ska vara där varannan helg, men jag känner det är för lite tid med dem. jag känner också att om jag flyttar med pojkarna så blir det mindre tid med deras pappa här. De har bra kontakt med oss båda. Så han är ju en viktig del av deras liv. Samtidigt känner man att de blir så lite man kan träffas då i sitt förhållande och han vill ju ha sitt barn näre. Hopplös situation?