• CasaMia

Tips på bra och billiga namnlappar?

Var köper jag bra och billiga namnlappar som inte är hårda och kliar?

Är det nån som har testat Taggits? Är de bra? Annars, finns det nåt annat alternativ på snabb och smart fästning förutom de man stryker på, för de är väl stört omöjliga att få bort sen?

• Svar på tråden Tips på bra och billiga namnlappar?
  • Fenomen a

jag skriver initialerna på kläderna

• annakohler

ja vi skriver med i kläderna...går mycket fortare...visst min son fick 3 namnnappar men det är allt...

• fnys

Har precis köpt på Filur, och det sägs att de ska vara superbra! De har dessutom garanti

• Qiina

JAg har oxå köpte dem. De är dåliga.
    Ringde och på pekade att de lossnade fick hem nya men inte lika många som de jag beställt.
    Hon jag pratde med sa att man måste låta dem smälta in i plaggen. Det hade jag gjort trots att det inte ens står på bruksanvisningen.
    Men ändå så lossnar de och irriterar min pojk i nacken. Nä dew är riktigt dåliga faktiskt!
    Men nu har jag köpt taggit och vävda band i stället, smidigt, håller och enkelt!

• CasaMia
    Qiina skrev 2009-10-05 19:20:47 följande:
    ... Men nu har jag köpt taggit och vävda band i stället, smidigt, håller och enkelt!
    Var köpte du? Hur funkar Taggit? Det ser ju ut som om ett hårt stift, fast det kanske det inte är?
  • Flamma

Haha... Ursäkta! Jag läste fel, läste namnNAPPAR! Sorry

• Turboplingen

köpte från vävnamn nu förra veckan och fick de idag, och har såna dära taggit eller vad det heter.. så ska testa det ikväll och se..

tror jag fick lite över 50 namnlappar för 190:- ink frakt i det priset

Svar på tråden Tips på bra och billiga namnlappar?