Göra med franska örter-creme fraiche?
Någon som har nåt smarrigt recept som innehåller det. Har en som står i kylskåpet och den behöver användas väldigt snart. Men jag har inte hittat nåt recept med det i ännu.
Någon som har nåt smarrigt recept som innehåller det. Har en som står i kylskåpet och den behöver användas väldigt snart. Men jag har inte hittat nåt recept med det i ännu.
den är rätt god att ha som sås till lax, bara...
Fiskblock i ugnsform, salt, peppar, tärnad tomat, en burk smaksatt creme fraiche och så in i ugnen i 20-25 minuter. Hur mumsigt som helst till ris eller potatis.
Fräs paprika och vitlök. Tillsätt Creme Fraisch franska örter, tillsätt räkor och avocado. Servera med coscos. Är sååååå gott!
Jag brukar skära kycklingfilé i bitar, steka och sen ha i såsen i pannan och koka ett par minuter. Superenkelt och gott.
åhh det är supergott att bryna kyckling file tärningar.lite strimlad paprika .ev champinjoner o lök..blanda i creme fraichen ..på med en skvätt grädde ..salta lite xtra med salt o svartpeppar..blanda i nykokt pasta i tex snäckor.skruvar.m.m
Bryn på bacon i bitar och häll på såsen.
Serera till tagliatelle.
Även gott att göra samma sak fast med strimlad lövbiff.
Ja och så himla enkelt
smakloksfrojd.blogg.se/2009/september/supersnabba-baconsasenbra-brattommat.html
Säger som fler andra...dela kyklingfileer i mindre bitar å bryn de å sen häll på franska örter, ha i grönsaker om de önskas å ät ihop me pasta. E så simpelt å så gott!
Bryn kycklingfiléer, lägg i ugnsform, salta och peppra. Mosa fetaost och blanda med creme fraichen. Bred ut smeten över filéerna. In i ugnen tills kycklingen är klar. Koka under tiden pasta (bandspagetti brukar jag ta), servera detta till kycklingen.
Gott!