• Jennie1987

kranios sakral terapi?

Jag har fått en tid till cranios sakral terapi och hoppas verkligen att det ska kunna hjälpa mig :)

Jag undrar helt enkelt om det är någon mer här inne som har testat detta?
    Och hur har det isåfall gått för er?
    Skulle vara skönt och höra om det har fungerat eller ej.

• Svar på tråden kranios sakral terapi?
  • Snurpan

Läste precis en gammal tråd om detta, verkar ju vara väldigt bra! Spännande, när ska du dit o hur många besök behöver man?

• Jennie1987
    Snurpan skrev 2009-10-01 21:41:50 följande:
    Läste precis en gammal tråd om detta, verkar ju vara väldigt bra! Spännande, när ska du dit o hur många besök behöver man?
    Jag har gått 2 gånger i veckan sen den 2 oktober nu. Så jag har precis börjat, har gått på 3 behandlingar. Och efter första behandligen mådde jag riktigt dåligt, men det har blivit bättre efter de andra. Så jag är riktigt positiv till detta! :)
    Hon som jag går hos säger att man ska gå ca 4 gånger och om man inte har känt något då så ska man prova något annat. Men eftersom jag har haft reaktioner så fortsätter jag. Ska ha min sista behandling på tisdag, sen ska jag börja på bioenegriterapi, som ska släppa på spänningar. Och igår när jag var hos henne så sa hon att hon inte kände några spänningar, så visst har det gått år rätt håll!
    Så jag kan inte annat än tro på detta :) :)
Svar på tråden kranios sakral terapi?