• tebax

50-års present

Min käre far fyller strax 50 och jag är heeelt tom i huvudet vad jag ska köpa. Kan någon ge en massa roliga förslag så man har lite att välja emellan ?

• Svar på tråden 50-års present
  • tebax

ingen som ens har ett endaste förslag ?!

Upplevelser? Presenter? Någon bra internetsida??

• tebax
    Venna skrev 2009-10-01 20:36:49 följande:
    Hur mycket får det kosta?
    oj det har jag inte tänkt på .. Max 2000:- då
  • Venna

Ålrajt, då kan vi börja spåna...

En sån där "massagedyna" att ha i fåtöljen framför teven? Det brukar finnas på typ Elgiganten osv för ca 1500:- tror jag. Jag tror att det finns en som masserar både rygg och lår.

Biljetter till nåt skoj evenemang, vad han nu är intresserad av? Hockey, musik, motorsport? På Mantorp har de en del prova-på-grejer för motorintresserade. Fel säsong nu kanske, men presentkort går ju alltid att utnyttja senare.

Som sagt, svårt när man inte vet vad han har för intressen. Om inte annat kanske han kan hitta nåt nytt intresse...Långfärdsskridskor?

Prenumeration på nån tidning?

Ett fotbad?

Ska klura lite så kanske jag kommer på något mer.

• tebax
    Venna skrev 2009-10-01 20:46:36 följande:
    Ålrajt, då kan vi börja spåna... En sån där "massagedyna" att ha i fåtöljen framför teven? Det brukar finnas på typ Elgiganten osv för ca 1500:- tror jag. Jag tror att det finns en som masserar både rygg och lår. Biljetter till nåt skoj evenemang, vad han nu är intresserad av? Hockey, musik, motorsport? På Mantorp har de en del prova-på-grejer för motorintresserade. Fel säsong nu kanske, men presentkort går ju alltid att utnyttja senare. Som sagt, svårt när man inte vet vad han har för intressen. Om inte annat kanske han kan hitta nåt nytt intresse...Långfärdsskridskor? Prenumeration på nån tidning? Ett fotbad? Ska klura lite så kanske jag kommer på något mer.
    Han är intresserad av trav. datorer, spel, utlandet osv. Har funderat på en sista minuters men hur kul är det att åka själv blir då min andra tanke. Ska kolla upp lite evangemang. Men skitbra tips du kom med. Ska klura lite ja med
Svar på tråden 50-års present