• Hemlighet

Barnklädes affärer i Valbo köpcentrum

Någon som brukar handla kläder till sina barn i Valbo?
    Vilka affärer finns?
    Säljer cubus barnkläder?

Skall åka och shoppa lite någon dag och tänkte åka till Valbo istället för Gränby i Uppsala.
    Men då jag aldrig har shoppat i Valbo så har jag ingen aning om vad som finns där.
    Har kikat på deras hemsida men vet inte vilka butiker som har barnkläder.
    Är ute eftre kläder i stl 68 och uppåt

• Svar på tråden Barnklädes affärer i Valbo köpcentrum
  • lafe 74

hm,lindex,kappahls obs och cubus finns

• Hemlighet

lafe 74 skrev 2009-10-01 20:54:23 följande:

hm,lindex,kappahls obs och cubus finns
    Säljer cubus barn kläder där?
    Vet i Uppsala gör dom inte det.
  • epe

Jag är på köpis varje vecka, men jag har totalt missat att cubus finns där. Jag trodde de bara fanns i Gävle.

Finns Exit kvar eller har de stängt? Annars är det som ovan skrivit, kapp ahl, lindex, hm och coop.

• Hemlighet
    epe skrev 2009-10-02 11:25:50 följande:
    Jag är på köpis varje vecka, men jag har totalt missat att cubus finns där. Jag trodde de bara fanns i Gävle. Finns Exit kvar eller har de stängt? Annars är det som ovan skrivit, kapp ahl, lindex, hm och coop.
    Enligt kartan på valbokopcentrum.se så skall cubus finnas mellan blomsterkungen och dressman.
  • Sebolina

Exit har stängt (iaf sist jag var där). Tycker valbo har dåligt med barnkläder.

• ynnejj
    Hemlighet skrev 2009-10-01 20:56:02 följande:
    lafe 74 skrev 2009-10-01 20:54:23 följande: Säljer cubus barn kläder där? Vet i Uppsala gör dom inte det.
    Cubus i valbo säljer barnkläder.

Exit finns inte kvar längre nej, så det är väl H&M, Lindex, KappAhl eller Coop som har barnkläder.
Svar på tråden Barnklädes affärer i Valbo köpcentrum