• DSP

    Sperma i handfatskröken?

    Det finns en renskrök under handfatet där det kan bli stopp, kan det vara sperma som är gjort för att fastna?

  • Svar på tråden Sperma i handfatskröken?
  • Darkwing Duck

    Antar att det är i ditt eget hem du menar ;)
    Och ja visst, om du har stora klumpar av sperma och massvis av det :)

  • Memnok77
    DSP skrev 2009-10-02 06:25:19 följande:
    Det finns en renskrök under handfatet där det kan bli stopp, kan det vara sperma som är gjort för att fastna?
    Är det någon särskild anledning till att du misstänker sperma förutom att det är "gjort för att fastna"? Annars kan det ju vara precis vad som helst, hår, hudavlagringar osv.
  • Gnagarn

    Ha ha ha ha...helt klockren fråga!!

    Jovisst, har man Karlsson klister i pungen fastnar det garanterat i kröken. Ve den stackare som får rensa där..

    Allvarligt så är jag skeptisk. Om man nu har sådana mängder som hamnar där bör de väll lösat upp om man brassar på ordentligt med riktigt varmt vatten?

  • Dilong

    Förstår inte. Sprutas sperman i tvättfatet? I så fall antar jag att du är aktiv även i tråden "varför blir jag inte gravid".

  • Memnok77
    Gnagarn skrev 2009-10-08 22:26:16 följande:
    Allvarligt så är jag skeptisk. Om man nu har sådana mängder som hamnar där bör de väll lösat upp om man brassar på ordentligt med riktigt varmt vatten?
    Nja. Sperma har väl egenskapen att om den får värme och fukt så blir den väldigt klistrig, antar att det är för att kunna fastna där den borde vara.

    Så om trådskaparen har haft en liten böjelse för att onanera framför spegeln och lagt satsen i handfatet så kan det mycket väl sitta en del i kröken.
  • gabor
    Memnok77 skrev 2009-10-09 10:37:40 följande:
    Nja. Sperma har väl egenskapen att om den får värme och fukt så blir den väldigt klistrig, antar att det är för att kunna fastna där den borde vara.Så om trådskaparen har haft en liten böjelse för att onanera framför spegeln och lagt satsen i handfatet så kan det mycket väl sitta en del i kröken.
    Det är därrför det rinner så mycket ur en tjej en stund efter urladdning då...???
  • Darkwing Duck
    gabor skrev 2009-10-09 11:14:24 följande:
    Det är därrför det rinner så mycket ur en tjej en stund efter urladdning då...???
    Men där är det ju andra vätskor som fungerar som glidmedel :P
Svar på tråden Sperma i handfatskröken?