• bubbla00

David Letterman i sexskandal

Jaha, så nu visade det sig att David Letterman haft sex med medarbetare på sin show. Någon som vet om han är gift? Så tråkigt om även han är en av alla dessa otrogna människor.

• Svar på tråden David Letterman i sexskandal
  • reserverad

Han är gift. Men hur vet du att de inte har ett öppet förhållande?

• LuMa

Vad är skandal med det om det stämmer?

• bubbla00
    reserverad skrev 2009-10-02 17:49:25 följande:
    Han är gift. Men hur vet du att de inte har ett öppet förhållande?
    Ja, så kanske det är.
    LuMa skrev 2009-10-02 17:49:44 följande:
    Vad är skandal med det om det stämmer?
    Skandal och skandal, ville mest göra en aftonbladetrubrik. Lite skandaligt kändes det nog för honom ändå med tanke på att bekännandet tvingades fram genom utpressning mm.
  • reserverad

Måste man "bekänna" inför hela världen vem man har sex med och varför?

bubbla00 skrev 2009-10-02 17:53:23 följande:
    Skandal och skandal, ville mest göra en aftonbladetrubrik. Lite skandaligt kändes det nog för honom ändå med tanke på att bekännandet tvingades fram genom utpressning mm.
  • LuMa
    bubbla00 skrev 2009-10-02 17:53:23 följande:
    Jag tror mer på skämmigt än "skandaligt" om jag ska gissa på nåt.
    Men å andra sidan så vet jag inte vad han och hans fru har för sorts förhållande heller.
  • bubbla00
    reserverad skrev 2009-10-02 17:54:56 följande:
    Måste man "bekänna" inför hela världen vem man har sex med och varför?
    Det vet jag inte, det får du fråga David Letterman om, han kände väll så eftersom han inte ville att någon utpressare skulle tjäna 2 mlijoner dollar på honom
  • bubbla00
    LuMa skrev 2009-10-02 17:58:09 följande:
    Jag tror mer på skämmigt än "skandaligt" om jag ska gissa på nåt. Men å andra sidan så vet jag inte vad han och hans fru har för sorts förhållande heller.
    Sedan sa han ju lite att han hoppades att detta inte skulle få kosekvenser för honom profesionellt. Det känske inte var helt ok för hans chefer att han hade sex med dessa staffmembers.
  • LuMa
    bubbla00 skrev 2009-10-02 18:09:52 följande:
    Sedan sa han ju lite att han hoppades att detta inte skulle få kosekvenser för honom profesionellt. Det känske inte var helt ok för hans chefer att han hade sex med dessa staffmembers.
    Nåja.
    Han är väl en vuxen människa som får ta konsekvenserna av sitt handlande.
    Varför hela världen ska ha med det att göra kan jag inte förstå men det är en annan femma.
Svar på tråden David Letterman i sexskandal