Didriksons Didriksons 1913 Tucky coverall och koala suit. Vad är eg skillnaden? Storlek?
Jag hade en Didriksons koala suit till min son förra vintern i storlek 80 (då var han 75 cm) och ett år gammal. Var supernöjd! Nu är han ca 85cm lång och den gamla verkar vara lite kortaste laget i benen. Han fyller 2 år i januari och jag funderar på att köpa en ny koala suit till honom, men i storlek 90. Tycker att den borde hålla för en 2 åring också trots att det står att det 'är en vagnoverall. Så vilda lekar har han ändå inte. Såg att de även hade en annan modell som hette Didriksons 1913 Tucky coverall som verkar vara likadan.
Någon som vet skillnaden mellan dessa overaller? Är den senare för något äldre barn?
Är de lika i storlekarna? Koalasuiten är ju något mindre i storlekarna jmfrt Didriksons overaller för äldre barn.
Tror ni att min son som kan ha en storlek 90 motsvarande koala suiten under detta år, eller kommer den att vara för liten?
Någon som vet om det finns någon affär i Stockholm som säljer dessa overaller så man kan prova?