• M C

Vad heter filmen? Dansk gladporr

Försöker komma på namnet, det är väldigt irriterande att den undslipper mitt minne sådär.
    "Handlingen" är att nunnor i ett kloster har för mycket sexuell aptit och ett "botemedel" ska skakas fram. Samtidigt har även ett potenshöjande medel framtagits och de två förväxlas i början.
    Konsekvensen kan man räkna ut med småtårna.

Dansk, nunnor, kom på 70talet skulle jag tro.
    Stiftade bekantskap med den som ung, ville berätta om den för karln men namnet är som bortblåst.
    Nunneskolan? Nja. Oskuldernas...? Tror att det hade något med nunnorna att göra men det är typ +20 år sen jag såg den.
    Hur det kommer sig att jag överhuvudtaget såg den då är en rolig historia som jag INTE tänker berätta här.

• Svar på tråden Vad heter filmen? Dansk gladporr
  • Panda87

tror att den ingår i mazurka collection. dansk gladporr och det finns tydligen 28 filmer....  sj har jag två av dessa 28 filmer.... de är rätt roliga, en e barntillåten och den andra från 15 år....

• M C
    Panda87 skrev 2009-10-03 16:32:22 följande:
    tror att den ingår i mazurka collection. dansk gladporr och det finns tydligen 28 filmer....  sj har jag två av dessa 28 filmer.... de är rätt roliga, en e barntillåten och den andra från 15 år....
    Jaså?
    Då har jag nåt att googla på. Tack vännen!
  • M C

Äh, hittar bara "på sängkanten" i mazurkaserien.

*letar vidare*

• singel pappa83

det e inte nån av dom i tjurens vädurens fiskarnas tecken? tror han heter ole söletoft eller nått liknande som gjort dom!

• blåsol

För er som inte orkar klicka på länken

"I jungfruns tecken"

Komedi från 1973 av Finn Karlsson med Ole Søltoft och Sigrid Horne Rasmussen.

• M C

Jomfruens Tegn heter den i orginalspråk om det är någon som är intresserad.

Svar på tråden Vad heter filmen? Dansk gladporr