Hjälp, mitt underliv ser konstigt ut!
Det har inte hänt alltför många gånger att jag tittat i spegeln på mitt underliv, men några gånger för ett par år sedan innan jag fick barn har jag iallafall tittat..
Och när jag tittade för ett par månader sedan så såg det verkligen freaky ut!
Det är liksom som om det är lite svullet, hela underlivet. Och runt själva slidöppningen så är det som små flikar. Och sen ser det liksom ut som att slidväggarna (alltså huden inne i slidan) buktar lätt ut i slidöppningen.
Så det syns liksom inte att det är ett hål utan ser bara ut som att det är något påväg ut från slidan.
Livmodertappen känner jag dock högt uppe där den ska vara så det kan inte vara något framfall av den. Möjligtvis av slidväggarna?
Ovanför slidöppningen är det liksom lite skrovligt och väldigt ömt konstant om jag tar där. Har dock aldrig tänkt på det under sex, men tar jag på det så här bara för att känna så upplever jag det som fruktansvärt ömt..
Jag födde mitt senaste barn för 3 år sedan och jag var hos gynekolog för cellprov för två månader sedan och han sa ingenting om att något var fel.
Men det ser verkligen hemskt ut!
Jag testade att knipa hårt och då dåg set liiite mer normalt ut, men inte alls som innan jag fick barn! Jag sprack liiite och sydde enstaka stygn efter förlossningen bara så jag tycker inte det kan bero på det?
Jag ska ju erkänna att jag jämför med de underliv man sett figurera i porrfilmer. Där är många lätt ljusrosa och man ser tydligt de inre blygdläpparna som är rätt små och sen att det är ett hål innanför liksom..