Present till Kvinna som gar i pension
Jag har fatt aran att ordna med en present till en kvinna pa mitt jobb som gar i pension.
Nu vill jag ha massa forslag pa vad man kan ge.
(Summan kommer ligga runt 700 kr)
Jag har fatt aran att ordna med en present till en kvinna pa mitt jobb som gar i pension.
Nu vill jag ha massa forslag pa vad man kan ge.
(Summan kommer ligga runt 700 kr)
Vad har hon för intressen?
Haha, jag har faktiskt ingen aning.
Hon pratar mycket om heminredning och sa. Valdigt tuff och ungdomlig ar hon. Sa jag vill ju inte kopa nagot tantigt...
Presentkort på spa kanske? Känner du henne väl nog för att veta vad hon gillar?
Min spontana tanke är att någon i pensionsåldern antagligen redan har alla de snygga vaser, vinkaraffer och sidensjalar hon vill ha, så nån upplevelse-present kan ju i så fall vara kul att få. Eller presentkort på något enkelt men kul, blommor till exempel! Så får hon välja själv mellan krukväxter eller buketter.
Lycka till med idéerna!
Det dar med spa kanske vore nagot. Ska kolla med de andra pa jobbet om det skulle vara nagot for henne.
Mer forslag......????
Utöver spa så kan ni kolla på fina böcker. Det finns fantastiska böcker med massor av foton som är underbara att ge bort. Det tillsammans med något gott att äta/dricka har vi gett bort och det har varit uppskattat.
Smycken kan vara fint också, speciellt om de har en speciell betydelse eller budskap.
En picknick-korg eller ryggsäck färdigpacka d med godsaker, så att hon kan gå på picknick med en gång.
Ett smycke kanske? Eller presentkort på en guldaffär...
Det ar det som ar sa svart. Hon har ju typ allt...=) hahaah
Hon har massa smycken...
Kanske kan finnas nagot pa Cervera...?
Jo hon kanske gor det, men i dagslaget sa har hon 2-3 ringar pa varje finger. Massor med halsband och armband, och allt det pa samma gang...
TS: Ge bort presentkort på Ticnet, så kan hon välja teater, konsert, opera, musikföreställning etc.
Har gett bort detta både som bröllopspresent o julklapp. Julklappen var till mina föräldrar för ngt år sedan o de är kring 60år. Det var uppskattat, för då kunde de välja själva tid o plats o framförallt vad de ville gå på.
En san upplevelse hade ju varit jatterolig.
Sen ar jag sa knapp att jag har nagon fobi emot att folk ska veta summan pa sakerna de far...hahaa..=) vet inte varfor
Käpp, trenchcoat, medlemskap i PRO, broddar, kokbok men billig mat, rullator...
om det är en person med humor vill säga...
hahah... ja det skulle vara kul for att skamta lite...=) ett bouleset kanske?
Men samtidigt nagot allvarligt....