• Anonym (förälskad)

kär i tjejkompis (igen)

Igen är jag kär i en av mina bästa vänner. jag är sambo med en man och vi har 2 barn (kanske snart 3). Har vetat att jag är bi sen jag var 12 ungefär och hade egentligen tänkt mig att försöka hitta en kvinna att leva ihop med, när jag för ca tio år sedan istället träffade min nuvarande sambo.
    Har varit förälskad i otaliga tjejkompisar och som bäst slutade det med lite hångel. Tror aldrig jag erkände, ens för mig själv, att jag var kär i dem på riktigt.
    Nu har jag träffat en tjej som jag inte sett på år och dar. Och det bara brände till direkt. Jag är helt galet förälskad i henne. Kär. Jag mejlade henne och berättade det eftersom jag förstod att hon förmodligen känner ungefär samma sak. Ville bara få det bekräftat, och det fick jag.
    men nu då?
    Jag kan inte sluta tänka på henne. Vill se henne igen. Men jag vet inte vad som skulle hända. Vad som kan hända. Vet inte vad hon vill eller vad jag vill. Vet bara att det känns så underbart att bara umgås med henne och drunkna i hennes glittrande ögon.

• Svar på tråden kär i tjejkompis (igen)
  • Skutt

Du är inte ensam...Var där du är för ca 4 årsedan.
    Du får gärna använda min inbox om du vill.

Lycka till:)

Kram Skutt

• Anonym (förälskad)

tack,
    har skickat ett långt mejl...

Svar på tråden kär i tjejkompis (igen)