• Lindström

Några i Linköping som försöker? Del 12

Ny tråd! Hoppas att ni vill stanna kvar så att vi inte tappar bort varandra i FL-djungeln...

Fortsättningstråd för oss som kämpar i Linköpingstrakten. De flesta av oss är eller är på väg att bli patienter på RMC i Linköping eller liknande privat klinik. Gemensamt är att det inte riktigt vill sig på naturlig väg...

Den gamla trådarna finns/fanns här:
    www.familjeliv.se/Forum-7-34/m16898666.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-34/m19594987.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-34/m23299694.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-34/m26277450-36.htm...
    www.familjeliv.se/Forum-7-34/m29078185.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-34/m34423810.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-34/m36959260.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-34/m39958695.html

Startar igång nästa tråd
    När 3 månader gått får förste man fixa en ny tråd!!

• Svar på tråden Några i Linköping som försöker? Del 12
  • EMND

Missne; jag var också hos Urban. Nej, jag åt prednisolon och lite annat smått men han sa inget utom att det inet var deras sätt men vilel vare sig ändra eller lägga till. Lite så- du är inte min patient!

Jag tror att vi gör det i Falun igen. De är trots allt ända som ger förebyggande behnadlingar.

• Missne

DND: Ok, tror att det blir så när man distansbehandlar kanske. Man vet inte riktigt vem man ska prata med. Bägge kan ju skylla på varandra att det får den andre bestämma. Var går du här hemma? Är det också hos SD eller? Vad var det för "smått och gott" du fick förutom prednisolon? Hur är det går du fortfarande på akupunktur hos Paul? Inte jag. Det försöket jag gick hos honom var mitt sämsta nånsin. Vet inte vad han gjorde med mig

• tomcar1

Hej !
    Hittat hit jag också. Egentligen vet jag inte varför jag hänger kvar här, för jag lär aldrig bli mamma, men är ändå nyfiken på hur det går för er andra som kämpar så tappert : )

• Missne

tomcar1: Klart du ska vara kvar. Vi är ju kämpare allihopa, och ingen av oss vet om vi får bli mamma.

• vickansnickan

och jag hänger mig envist kvar i tråden jag oxå...
    Måste ju veta hur det går för er...
    Och har man hängt i en tråd sen trådstart är det svårt att släppa taget

• EMND
    Missne skrev 2009-10-04 21:17:31 följande:
    DND: Ok, tror att det blir så när man distansbehandlar kanske. Man vet inte riktigt vem man ska prata med. Bägge kan ju skylla på varandra att det får den andre bestämma. Var går du här hemma? Är det också hos SD eller? Vad var det för "smått och gott" du fick förutom prednisolon? Hur är det går du fortfarande på akupunktur hos Paul? Inte jag. Det försöket jag gick hos honom var mitt sämsta nånsin. Vet inte vad han gjorde med mig
    Nej jag har slutat gå hos Paul också. Nyligen tog jag tog 10 st zonterapi på Hälsohuset men det hjälpe inte. Nu går jag på akupunktur hos Freja.

Jag har gått i Norrköping hos dr F. Hörde dåliga rykte om SD fast nu i efterhand tycker jag inte att F är annorlunda -Ett typiskt Landstingsskalle alltså. Ja jag fick ungäfer samma som du Levaxin, Trombyl, Progesteron, Heparin, Prednisolon, (och dett afrån en privat läkare i ST) Folsyra, Omega 3, ... men NADA. Värst är att jag blev så lätt gravid förr. Nu har inget hänt på ett helt år tröts ett IVF.
  • xanni

...och jag är ju här också... Håller tummar & tår benhårt för er som behöver...

Kram!

• Louise09

Jaha då är det en till kompis som ska ha BARN....
    Det känns som alla förrutom jag ska ha barn :( :(
    Varför varför....

Svar på tråden Några i Linköping som försöker? Del 12