• ditte132

Någon som varit på gekås nyligen (Ullared)?

Någon som sett om det finns varmfodrade byxor på gekås(storlek 98)?
    Säljs det någonting med Pippi Långstrump där?( Pippimani råder här hemma).

• Svar på tråden Någon som varit på gekås nyligen (Ullared)?
  • Busbellan

Varmfodrade byxor fanns det massvis av när jag var där förra helgen, nåt med pippi såg jag inte, men det kan ju variera från dag till dag.
    Ja, inte kläder med pippi alltså, däremot köpte vi micki pippihus, alla gubbar till och möbler

Mamma till Nora, August och Ella
  • ditte132

Tack, låter lovande.Det där pippihuset?Har för mig att jag sett det för några år sedan men kommer inte riktigt ihåg.Är det som ett dockskåp typ?Vad var det för pris på det?Byxorna, hänger dom på byxavdelningen eller där utekläderna är?

• Busbellan
    ditte132 skrev 2009-10-06 09:11:27 följande:
    Tack, låter lovande.Det där pippihuset?Har för mig att jag sett det för några år sedan men kommer inte riktigt ihåg.Är det som ett dockskåp typ?Vad var det för pris på det?Byxorna, hänger dom på byxavdelningen eller där utekläderna är?
    Är det fodrade innebyxor du menar? I så fall såg jag dem vid innekläderna. Men sen hänger det överdragsbyxor och sånt vid ytterkläderna.
    Ja, pippihuset är lite liknande ett dockskåp. Man kan öppna upp hela huset och leka med
  • ditte132

Jag tänker på fodrade innebyxor som även är bra ute vid mildare väder.
    Kommer du i håg vad pippihuset kostade?

• Busbellan
    ditte132 skrev 2009-10-06 09:21:57 följande:
    Jag tänker på fodrade innebyxor som även är bra ute vid mildare väder.Kommer du i håg vad pippihuset kostade?
    299 tror jag det var huset kostade
  • ditte132

Tack Busbellan, det hamnar på inköpslistan.
    Någon mer som har sett andra Pippisaker.
    Har dom börjat sälja pulkor på gekås ännu?

• jeja80

Halloj!!
    Tänkte höra om någon här vet om det finns skapligt med kläder i strl 74-80 både ytter- och innekläder?

• ramone1
    jeja80 skrev 2009-10-12 20:24:17 följande:
    Halloj!!Tänkte höra om någon här vet om det finns skapligt med kläder i strl 74-80 både ytter- och innekläder?
    ja en hel del gäller å lägga ner tid på att kolla riktigt i hyllorna inte bara det som syns när man går förbi .. du måste leta lite.
  • Chokladpinglan

vi ska åka till ullared den 14 nov.. då blir det att köpa julklappar och massor med kläder och sängkläder till vår son =)

Mamma till Kewin 1/6-09
  • ramone1

jag är ute efter ett cirka datum som inte det e så mycket folk där. borde det inte vara mellan 14 och 19e efter barnbidraget kommer den 20 och så är den 14 inte direkt eefter löning heller. eller vad tror ni?

• solida

Jag köpte en Pippi-peruk där för 79 kr, som min son ska få i julklapp. han är också Pippi-fantast.

• solida

Jag ska förresten dit den 21 november igen, julklappsshopping är det som gäller nu (var där i somras).

Svar på tråden Någon som varit på gekås nyligen (Ullared)?