Någon som varit på gekås nyligen (Ullared)?
Någon som sett om det finns varmfodrade byxor på gekås(storlek 98)?
Säljs det någonting med Pippi Långstrump där?( Pippimani råder här hemma).
Någon som sett om det finns varmfodrade byxor på gekås(storlek 98)?
Säljs det någonting med Pippi Långstrump där?( Pippimani råder här hemma).
Varmfodrade byxor fanns det massvis av när jag var där förra helgen, nåt med pippi såg jag inte, men det kan ju variera från dag till dag.
Ja, inte kläder med pippi alltså, däremot köpte vi micki pippihus, alla gubbar till och möbler ![]()
Tack, låter lovande.Det där pippihuset?Har för mig att jag sett det för några år sedan men kommer inte riktigt ihåg.Är det som ett dockskåp typ?Vad var det för pris på det?Byxorna, hänger dom på byxavdelningen eller där utekläderna är?
Jag tänker på fodrade innebyxor som även är bra ute vid mildare väder.
Kommer du i håg vad pippihuset kostade?
Tack Busbellan, det hamnar på inköpslistan.
Någon mer som har sett andra Pippisaker.
Har dom börjat sälja pulkor på gekås ännu?
Halloj!!
Tänkte höra om någon här vet om det finns skapligt med kläder i strl 74-80 både ytter- och innekläder?
Tack så mycket
finns jätte mycket
vi ska åka till ullared den 14 nov.. då blir det att köpa julklappar och massor med kläder och sängkläder till vår son =)
www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
GeKåstråden
jag är ute efter ett cirka datum som inte det e så mycket folk där. borde det inte vara mellan 14 och 19e efter barnbidraget kommer den 20 och så är den 14 inte direkt eefter löning heller. eller vad tror ni?
Jag köpte en Pippi-peruk där för 79 kr, som min son ska få i julklapp. han är också Pippi-fantast.
Jag ska förresten dit den 21 november igen, julklappsshopping är det som gäller nu (var där i somras).