• Olivers  Mamma

Ni som har en spikmatta vad tycker ni?

Sitter o fnular på om en spikmatta ska få flytta hem till oss. Jag är dock lite skeptisk, är de verkligen så bra som alla säger?
    Ni som har en, jag skulle bli jätteglad om ni kunde hjälpa mig o svara på några frågor. Man måste inte svara på alla.

1. Hade du några speciella besvär innan eller köpte du den bara för allmän avslappning och välbefinnande?

2. Hur länge har du använt den?

3. Är du nöjd?

4. vilken av alla triljarder sorter har du?

Stort tack på förhand till er som delar med er

• Svar på tråden Ni som har en spikmatta vad tycker ni?
  • Thelle

Njae, jag hade inga speciella besvär utan köpte den för avslappning.
    Jag har använt den nästa varje dag i tre månader.
    Jag är supernöjd, då jag sover bättre om nätterna.
    Jag använder YantraMattan, köpt på Åhléns.

• Olivers  Mamma

Tusen tack för ditt svar!

• levandecharader

Här finns en tråd där du kanske kan läsa lite: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m46275597.html

Jag använder inte spikmatta själv men min man har en yantramatta som han är väldigt nöjd med. Han använder den mest för att kunna slappna av och sova bättre, han somnar nästan jämt på den. Men en annan fördel som han upptäckt är att han har mindre ont av sitt diskbråck. Jag tror att det är pga att han är mer avslappnad. Han har haft sin sedan juli i år.

• Olivers  Mamma
    levandecharader skrev 2009-10-06 10:24:42 följande:
    Här finns en tråd där du kanske kan läsa lite: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m46275597.htmlJag använder inte spikmatta själv men min man har en yantramatta som han är väldigt nöjd med. Han använder den mest för att kunna slappna av och sova bättre, han somnar nästan jämt på den. Men en annan fördel som han upptäckt är att han har mindre ont av sitt diskbråck. Jag tror att det är pga att han är mer avslappnad. Han har haft sin sedan juli i år.
    Tack så mycket!
  • EvaochMarcus

Jag använder spikmatta, tycker det är skönt, speciellt innan man ska sova!

Hittade ett erbjudande på nätet där du får en spikmatta ihop med omega-3, är du intresserad så skicka pm! Vill inte göra reklam i forumet!

• Mandragora
    1. Hade du några speciella besvär innan eller köpte du den bara för allmän avslappning och välbefinnande?
    Jag är frisk men lider av insomnia sedan hundra år. Spikmattan har löst mina sömnproblem och jag blir omedelbart avslappnad när jag använder den.

2. Hur länge har du använt den?

Sedan början av året.

3. Är du nöjd?
    Själanöjd.

4. Vilken av alla triljarder sorter har du?
    Shakti.
    shakti.blogg.se | kattägd narcissistisk vegetarian och blivande prettomorsa
  • Olivers  Mamma

EvaochMArcus, skicka gärna en länk i min inbox
    Mandragora, vad skönt för dig, kanske borde testa en då

Svar på tråden Ni som har en spikmatta vad tycker ni?