Tidskrifter för föräldrar
Hej på er!
Kan ni tipsa mig om läsvärda föräldratidningar i fosterlandet? Jag har tappat kollen på hur utbudet ser ut på hemmaplan.
Tackar på förhand,
M.
Hej på er!
Kan ni tipsa mig om läsvärda föräldratidningar i fosterlandet? Jag har tappat kollen på hur utbudet ser ut på hemmaplan.
Tackar på förhand,
M.
En toppen tidning enligt mitt tycke är mama!! En suverän tidning med blandat innehåll för oss mammor!
Annars är ju Vi föräldrar också en bra tidning men mama är helt klart min favorit!
/M
Mama är favoriten. Det är lite av mammornas Elle.
Vi föräldrar och Föräldrar och barn är ju lite tråkigare.
mama kanske är underhållande men jag gillar den ändå inte riktigt. En tidning för kvinnor som objektifierar sig själva, tror jag att det var Karolina Ramqvist som noterade.
Jag gillar iofs vi föräldrar=)
Jag gillar mama även om det inte riktigt är min typ av tidning. Jag läser inte "tjejtidningar" så ofta annars men denna är lite kul med en mamma-vinkel på det hela. Vi föräldrar och Föräldrar och barn är ok men det står samma sak i nummer efter nummer tycker jag. Lite tråkiga och präktiga tycker jag också att de är men helt ok att bläddra igenom.
Tackar för infon. Så, kan jag dra slutsatsen att det "bara" finns tre tidningar? Mama är den tidning jag inte provat, så kanske får det bli den jag ger mig på jakt efter. Har inte Amelia en barntidning också?
/M.