• Anonym (Mr X)

Rimming - Sååå skönt

Är det någon mer som testat Rimming? Det är ju helt otroligt skönt, pirrar i hela kroppen. det går ej att beskriva känslan. Läs mer på våran blogg: secretdreams.blogg.se om Rimming om ni inte testat, så tycker jag att ni ska göra det...

/Mr X

• Svar på tråden Rimming - Sååå skönt
  • sensuellaisabella

Vad är rimming?

• Anonym (Mr X)

Anilingus, i vardagligt tal rimming, den sexuella akt där anus och området omkring stimuleras med mun och tunga. Njutningen för mottagaren beror på känsliga nervceller runt analöppningen.

secretdreams.blogg.se

• Anonym (Mr X)
    Anonym skrev 2009-10-06 11:19:04 följande:
    Underbart!
    ja visst är det Kan du beskriva känslan?
  • Anonym (rumpälskare)

Jag gjorde det på min fru igår! kan bara säga att det är helt underbart att få göra det på henne. Jag blir så enormt kåt när jag gör det, har till och med hänt att det har gått för mig bara utav att få slicka henne där, då menar jag att vi rörde inte kuken alls utan sprutet kom utan någon stimulans

• Anonym (Mr X)

Anonym (rumpälskare) skrev 2009-10-06 11:25:55 följande:

Jag gjorde det på min fru igår! kan bara säga att det är helt underbart att få göra det på henne. Jag blir så enormt kåt när jag gör det, har till och med hänt att det har gått för mig bara utav att få slicka henne där, då menar jag att vi rörde inte kuken alls utan sprutet kom utan någon stimulans
    Ja det är otroligt upphetsande att få slicka där bak. Så sexigt och så förbjudet och jag älskar ju själv att bli slickad där så jag vet ju hur skönt det är...

Secretdreams.blogg.se
    /Mr X
  • Anonym

Anonym (Mr X) skrev 2009-10-06 11:20:23 följande:

ja visst är det Kan du beskriva känslan?
    En njutning som inte går att beskriva...älskar när min sambo gör det. Dock skulle jag nog aldrig själv göra det på honom. Men just nu blir det inget sex alls då han inte är det minsta sugen....och jag är gravid och kåt... =(
  • Jan82

Jag menar naturligtvis att tränga in med tungan i en bögstjärt.
    Slutar BÖGEN

• cazh82

Kul att det funkar, men vad baksmällan inte blir bättre av att läsa om såna aktiviteter.

Svar på tråden Rimming - Sååå skönt