• Coca cola light

Kan du rekkomendera Lindex amningslinne?

Är ute efter ett amningslinne och har sett att Lindex har sådana. Är de bra och behöver man någon amningsbh under?

• Svar på tråden Kan du rekkomendera Lindex amningslinne?
  • lilyanna

Jag har amningslinnen från lindex och dem är super! Använder ingen amningsbh alls utan kör bara med dessa linnen.

• spiral

Jag köpte ett par från HM and har varit nöjd med dem- ingen lyx, men billiga och bra.

• Rocky 79

Lindex amningslinne är litet i storlek. Jag köpte ett innan jag fick min dotter och har inte kunnat använda det eftersom det är för litet även i strl L. Har istället 2 amningslinnen från HM som är ok i strl L.

• Coca cola light

Tack för era svar. Visst borde man kunna byta storlek eller lämna tillbaka om man inte är nöjd?

• lövet

Jag tycker både H&M och Lindex har varit jättebra. Lindex upplevde jag som lite "stabilare". För mig som har liten byst har dom fungerar utmärkt utan amningsbh under.

• Coca cola light

Tror ni att linnet fungerar om man i vanliga fall har 90 D i amningsbh? Min första tanke var att ha amningsbh också under dagtid om det går

• Skorpan 74

Nej, inte om man har lite större bröst. I normala fall har jag 70D och amningslinnen funkar inte alls.

• Zina

amningsbh måste jag ha under, har 85F. Eller måste o måste men det är bekvämast så...

mamma till Emma 0201, Ida 0404, Maja 0505, Molly 0907
  • Krusbär

Köpte ett i storlek 40/42 och kan inte ha det, sitter supertajt och klämmer ihop de stackars ömma brösten. Har normalt 36/38 och B-kupa, C-kupa nu när jag ammar. Så det funkar nog bara om man har små bröst.

• Coca cola light

Har nu varit och testat detta amningslinne och jag tyckte att axelbanden var så klena så det blev inget inköp.

Svar på tråden Kan du rekkomendera Lindex amningslinne?