Lokal i Växjö m omnejd?
Håller på att planera inför dotterns namngivningsfest och behöver förslag på lokal som man kan hyra i Växjö med omnejd? Vi blir ca 30-35 festdeltagare och vi funderar på att ha festen på en söndag.
Håller på att planera inför dotterns namngivningsfest och behöver förslag på lokal som man kan hyra i Växjö med omnejd? Vi blir ca 30-35 festdeltagare och vi funderar på att ha festen på en söndag.
Vi hade sonens dop mottagning i Öja i deras klubbstuga granvallen. Super bra, tallrikar, glas och bestick och liknande, stora ytor, bra kök med två kylskåp. Jag har för mig att det kostade 200 kr att hyra den till barnkalas.
Kan verkligen rekommenderas
Här kommer det några förslag. Jag kan inga priser men du kan ju alltid ringa till de här ställena och se hur det kan gå för dig.
Försvarsgården kan även hyras ut till privat ändamål.
För mer information ring telefon 0470-71 12 87
Willhelmshill på Evedal ligger väldigt fint.
Willhelmshill Pensionärernas Fritidsgård" (Tel. 0470-639 90) Har du någon som är 65 som du känner har jag för mig att man kan få Pensionärsrabatt.
Sen finns det ju alltid församlings hem som ni kan vara. Sen finns det ju
IP Catering & Service AB Tel: 0470-74 09 33 Sen har du ju kök i11. Sen skulle du säkert kunna vara på Araby wärdshus (växjö golfklubb)
Jag vet ju inte om ni ska fixa maten själva eller om ni vill ha catring men det är lite förslag som jag har hittat och vet att många hyr till bröllop och annat.
Hoppas att du hittar något som passar dig.