Pimp my Barnvagn
Det här är en tråd för oss som vill pimpa sin barnvagn.
Det är väldigt många av oss som inte har en bugga att pimpa eller är så duktiga på att sy.
Här kan vi ge varandra tips och råd
Det här är en tråd för oss som vill pimpa sin barnvagn.
Det är väldigt många av oss som inte har en bugga att pimpa eller är så duktiga på att sy.
Här kan vi ge varandra tips och råd
Då börjar jag då
* Har köpt små cykellampor som sitter på chassit. Tänds när det blir mörkt då syns man definitivt
Alltså va sött ^^
kanske inte kommer kunna göra så mkt med min vagn, men att ha lampor på är ju en bra idé ;)
Är det någon som vet vars man kan köpa reflexer med klister på som man kan sätta på hjulen? gärna färgade i neongrönt eller blått :)
Biltema har självhäftande reflexer, kolla deras hemsida (jag sökte på reflexer och fick fram dem på sid 2).
tack :)
Vart såg jag det för en billigt peng? VAr det kanske Ica Maxi eller ÖoB? Ska fundera vidare så säger jag till om jag kommer på det
ingen som h
Här är min pimpade barnvagn från i våras. sandlada.blogg.se/2009/may/utkast-nu-sa.html
Jag är inte heller duktig på att sy men lyckades knåpa ihop en vagndyna, alla mina små misstag syns inte på den ändå.
wow vad duktig du är. Klart du ska vara stolt som en tupp
Hittade lite inspiration
Kul att sy dynor själv. Jag har precis avslutat en. Har en UJ så jag knyckte UJ-dynans form som mall. Svårast tyckte jag nog var att hitta en bra "kärna", har jagat tunn skumgummi men gav till slut upp och tog en ullfilt som är ganska stum. Fleece på ena sidan, ett snyggt ikeatyg på andra. Fiffigast tyckte jag att jag var när jag även sydde hål för bilbarnstolens remmar, så nu kan vi faktiskt använda den både i vagnen och i bilbarnstolen - där den egentligen värmer bättre nu när det börjar bli kallt i bilen på mornarna... Nästa projekt är att använda en sliten UJ-dyna inköpt på tradera för en spottstyver och sy fast ett snyggt rosa Marimekko-mini unikkotyg på frottesidan... Ambitionerna är dock större än tiden...
Kul film. Vi hittade en sån där backspegel till cykel i en fyndlåda på ICA, den satte vi på bumperbaren med tanken att man skulle kunna se lilltjejen när man själv gick bakom. men hon kom på att det var roligare att ta bort den och spegla sig själv i den...
Vad säger man om den här www.kidkustoms.com/PICS.html
Glömde den här www.kidkustoms.com/MODLES.html
Thank god att man har en Bugaboo som är superlätt att pimpa både med orginaltyger och hemmasytt
Ingen som har tips på hur man pimpar en emma ljunga duo edge.. ( Menar med sittdel nu ) ;)
Vore roligt att testa sy själv till den, men svårt när man inte vet vart man ska börja..
Jag har fixat egen klädsel till min Mountain Terrain och håller just nu på att pimpa en retro Emmaljunga=) Lägger upp bilder i mitt galleri vartefter det går framåt.