• Anonym

Geishakulor

Jag låter väl som världens idiot nu, men jag har köpt geishakulor för att träna - men hur gör jag? Det är två kulor på ett snöre, kör jag bara in dem och låter dem vara där när jag går omkring? ska jag tänka på att knipa på något särskilt sätt? hjäälp

• Svar på tråden Geishakulor
  • Anonym

*puff* otålig, vill ju börja snart

• Vassandra

Jag har aldrig sett Geishakulor till salu utan instruktioner och övningsexempel. Fick du inga sådana?

• Anonym

nej, tyvärr inte... hittade det här: "Vaginakulor beklädda med ett tunnt lilamelerat mjukt jellyöverdrag. Stoppa in dem i vaginan, knip ihop. Spjärna emot så mycket du kan! Bra träning för slappa slidmuskler som t ex efter förlossning eller vid inkontinens. Smek klitoris samtidigt som du drar ut dem för lustfylld njutning. Mycket bra pris."

men vad är skillnaden mot vanliga knipövningar isåfall, om man ändå ska knipa? Känns väldigt konstigt att knipa med dem inne också. Fan, att man inte är kille....

• Anonym

Så här går det till. Du börjar med knipkulorna en lite stund varje dag. Typ 10 minuter första dagen för att sedan utöka tiden. Har du dom för länge första gången kan du få gryyym träningsvärk. Du ska inte tänka på att knipa åt dom, kroppen fixar det själv. Är det så att kulorna ramlar ut. Ja då kan man sova med dom några nätter. Det är då ingen fara att ha dom hela natten efter som musklerna inte jobba lika hårt när du ligger ner. Fördel om du inte bara sitter still stunden du har dom första dagarna. Gå runt å dona å greja. Lycka till!!!

• Anonym

tack! Ja, det kändes ju inte som att jag knep, men ändå lite annorlunda. Ska prova att göra som du säger, tack tack

• Anonym (Kniiiip)

Sen när man är duktig och vill öva upp sig ännu mer, så kan man dra i tråden och hålla emot. Jäkligt jobbigt men mödan värt, för jisses vilken kraft man har i musklerna! Min gubbe är så glad, så glad! ;)

• Anonym (vill också knipa)

Hej! Kanske fel forum, men vet ni någon hemsida där man kan köpa bra kulor?

• Anonym (............)

Skrev en tråd för inte så längesedan, ville med ha såna här kulor..
    Man behöver alltså inte knipa själv med dom utan musklerna gör det själv+????

om dom trillar ut är det bara att stoppa in dom igen, och hålla på tills dom tränar.

jag tycker det är såååå svårt att knipa själv.
    så om ni säger att detta funkar så sk ja med testa...

hehe kan man gå med dom inne när man jobbar m.m??

ska man bara ha dom inne i 10 min första dagarna, sen då??? efter det?

kan ni fler bra sidor med såna?????

i billig variant =)

• Anonym (............)

känner man av när kroppen "tränar" musklerna?

Svar på tråden Geishakulor