Hur känns det när ägget fäster???
Någon som vet hur det känns när ägget fäster. Idag är det 5 dagar sen äl och jag kände som stickningar i livmodern, kan det vara ett bra tecken?
Någon som vet hur det känns när ägget fäster. Idag är det 5 dagar sen äl och jag kände som stickningar i livmodern, kan det vara ett bra tecken?
Ingen som vet?!
Jag har också kännt av det där sticket! Helt plötsligt stack det till, det höll i sig i ca 15 sekunder och sen inget, coh sen nån minut senare samma igen. Jag fick plus den gången så visst kan det vara ett bra tecken för dig!
Men, dom flesta känner nog inte av när ägget fäster, och det är ju nite alls säkert att mitt stick var just det heller. Men jag vill tro det i alla fall
jag kändeinget men jag känner alltid när jag har ÄL. Men jag fick sjukt med mensvärk typ 1,5 - 2 veckor efter min ÄL. Det var det första gravtecknet för mig. Fast sen plussade jag på stickan också 5 dagar innan bim.
tror inte det är möjligt att känna, tycker dte är enbart löjligt att säga att man känner av det och vet att det är det.
har läst massor med inlägg där folk påstår just detta.
Ja det var en bra fråga. Jag kände ett molande på vänster sida dag 4-5 efter oskyddat sl. 1-2 oktober och jag tyckte det var en knepig känsla. Jag hade första dagen på sista mens 10-11 september och den 27,e september hade jag oskyddat. Har ingen koll på vart min ägglossning ska ha varit. Jag planerar inga barn och har haft spiral i 6 år som trillade ut för en månad sedan...därav oskyddat helt plötsligt. Jag tror risken är liten då vi hade avbrutet bägge gångerna. Jag vet att det inte är en säker metod men ändå. Jag är 30 år. Chansen är liten...iaf...kände intensiv molvärk iaf som sen förvann helt. Annars är det bra. Vit/genomskinliga flytningar, lite tryck i bäckenet, ömma bröst. Perfekta mens symptom :)
alltså anledningen till att jag frågade var att jag kände nåt som jag inte känt tidigare och jag har varit gravid förut och aldrig känt det. men vi får se, börjar få en massa flytningar nu som jag brukar få innan mens
nej, man kan inte känna när ägget fäster. Det är såå lätt att inbilla sig symptom, som man sen glömmer bort när mensen kommer, men kommer ihåg när mensen INTE kommer, och tror att det är ägget som fäste. Hoppas att du är gravid ts