Emmaljunga Twin Nitro
Är det någon som har erfarenhet av Nitron? Detta är den enda vagn jag ser som aktuell för oss i dagsläget, svängbara hjul fram, vändbar sittdel och inte lika klumpig som alla andra.
Men ibland kan ju skenet bedra.....
Är det någon som har erfarenhet av Nitron? Detta är den enda vagn jag ser som aktuell för oss i dagsläget, svängbara hjul fram, vändbar sittdel och inte lika klumpig som alla andra.
Men ibland kan ju skenet bedra.....
det är nog ingen som erfarenhet av den då den inte kommit ut än... kommer först innan jul har jag för mig...
Har Emmaljunga nitro (dock inte twin) men de borde inte vara nån större skillnad mer än bredden. E supernöjd med den just för att de är 2 svängbara hjul som gör att den blir lättstyrd. Den är smidigare å smalare i sittdelen men ändå generös plats för barnet. Kan tänka mig att det borde vara likadant för twin.
den har samma generösa mått som el övriga vagnar
Tittade på den i butik och det kvinnliga biträdets kommentar var mest att det inte är delade ryggar dvs att det inte var en vägg mellan, Vet dock inte om detta är en jättenackdel. Kanske om de vill puttas men samtidigt är det ju inte svårare att putas med armarna ;O)
Jo, alltså ett barn kan ligga och det andra sitta så de är ju delade men de delar samma rygg. Dålig på att förklara men om man tänker sig att det är 2 sistsar för sig på tex urban jungle så får du en kant mellan de båda barnen i ryggen. Det finns inte på Nitron.
ok, tror jag förstår bättre då... hehe
Det är i princip samma vagn som den som hette Twin Cerox -360 förut. Har precis köpt en sådan begagnad och det känns som om jag inte kommer att ångra mig. Smidig och lättkörd och ett stort plus för att sittdelen är vändbar.