• Anonym (Lilla jag)

Ge mig förslag på hur jag skriver på Facebook att jag är gravid! Roliga saker!

Hej!! Jag ska snart avslöja för mina "Facebook-vänner" att jag är gravid, o behöver förslag på hur jag på ett kul o gärna lite kryptiskt sätt ska skriva...Tacksam för alla förslag!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-29 19:14
    Hejs svejs alla!!
    Tack för era förslag, jag har haft skit-kul när jag läst dem o uppskattar verkligen tiden ni lagt ner...
    Till slut blev några av mina status-uppdateringar på facebook; "Jag jäser.."
    "Vart faan tog min midja vägen", o " Hormoner i obalans, jag blir "normal" någon gång i april"

Än en gång, tack för alla förslag!!

• Svar på tråden Ge mig förslag på hur jag skriver på Facebook att jag är gravid! Roliga saker!
  • Anonym (By me)

Jag skrev "Det bor en liten i min mage - vilken överraskning"

• Anonym (By me)

Iofs inte så kryptiskt... haha såg inte förrän sen!

• Anonym

fan byxorna börjar bli för små =/

• Anonym

my husband is a motherfucker =)

• Anonym (Lilla jag)
    Anonym skrev 2009-10-07 14:50:17 följande:
    fan byxorna börjar bli för små =/
    Ha ha, den var bra!!
  • Gaby 01

Jag har antagligen fått svininfluensan... Magen bara växer och växer och jag mår svindåligt på mornarna

• Anonym (Juno)

Jag planerar att använda ett citat från filmen Juno "My eggo is preggo" (där sas det visserligen your eggo is preggo). Kanske inte jättekryptiskt men kul ändå ;)

Hoppas att du inte är en vän till mig om du tänker använda cictate så det är kört när jag ska avslöja om ett tag

• Turboplingen

Jag kommer nog lägga in en bild på en bulle som är i en ugn och sen göra typ en smile eller skriva äntligen!

• Fiviva

första barnet??

jag skrev 1+1 är lika med 3 sen kom frågorna.
    när nummer två kom skrev jag 1+1=3 men kan också bli 4.

kanske inte så roligt men.

• Sarge

Man kan ju skriva:
    "Ser fram emot att ta en lång ledighet" .....då undrar ju folk...
    "börjar bli rund, men kan inte banta".... är ju ett annat alternativ..

Svar på tråden Ge mig förslag på hur jag skriver på Facebook att jag är gravid! Roliga saker!